Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-28@21:32:43 GMT

آلمان نیز در بمباران احتمالی سوریه مشارکت می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۴۸۶۹۰

خرداد: روزنامه «بیلد» به نقل از منابعی در محافل نظامی آلمان نوشت که «اورزولا فن در لاین» وزیر دفاع این کشور به مقام‌ها دستور داده است امکان استفاده از جنگنده‌های آلمانی «تورنادور» در عملیات نظامی احتمالی علیه نیروهای دولتی در سوریه را بررسی کنند.
به گزارش خرداد و به نقل از ایلنا:این در حالی‌ست که پیشتر «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان مشارکت کشورش در هرگونه اقدام نظامی تروئیکای غربی یعنی آمریکا، بریتانیا و فرانسه علیه سوریه را به بهانه استفاده دمشق از تسلیحات شیمیایی در عملیات ادلب، را رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همزمان با انتشار گزارش‌هایی در خصوص آمادگی گسترده ارتش سوریه برای بازپس گیری ادلب، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا به دولت «بشار اسد» رئیس‌جمهوری سوریه و متحدانش، روسیه و ایران، هشدار داده است که علیه این منطقه تحت اشغال شورشیان دست به عملیات نظامی نزنند.
منطقه ادلب در شمال سوریه آخرین منطقه تحت کنترل گروه‌های شورشی مسلح است و دمشق نیز اعلام کرده درصدد بازپس‌گیری این منطقه است. به دنبال پیشرو‌‌ی‌های ارتش سوریه طی یک‌سال اخیر شمار زیادی از معارضان به همراه خانواده‌هایشان به این منطقه پناه برده‌اند.
برچسب ها: سوریه ، خاورمیانه ، اسد ، داعش ، تروریسم ، تروریست ، احرار الشام ، بشار اسد ، جبهه النصره ، اخبار سوریه ، خبرهای سوریه ، دمشق ، اخبار بشار اسد

منبع: خرداد

کلیدواژه: سوریه خاورمیانه اسد داعش تروریسم تروریست احرار الشام بشار اسد جبهه النصره اخبار سوریه خبرهای سوریه دمشق اخبار بشار اسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۴۸۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمباران بخش‌های مسکونی نوار غزه ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه المیادین تاکید کرد که در جریان بمباران خانه‌های مسکونی در محله النصر واقع در رفح دست کم ۱۰ فلسطینی به شهادت رسیدند و چند تن دیگر زخمی شدند.

شبکه الجزیره نیز از وقوع ۲ حمله هوایی علیه منطقه‌های الزوایده و المغراقه واقع در مرکز نوار غزه خبر داد.

طی بامداد امروز جنوب لبنان نیز شاهد حمله‌های شدید جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بود.

شبکه الجزیره گزارش داد که شهرک‌های «مارون الرأس»، «طیرحرفا» در جنوب لبنان شش مرتبه هدف حمله هوایی رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

شبکه خبری المیادین نیز گزارش داد که جنگنده‌های ارتش اشغالگر صهیونیستی دو منطقه «مارون الراس» و «طیرحرفا» در جنوب لبنان را چندین نوبت بمباران کردند.

لازم به ذکر است که رژیم صهیونیستی برای جبران شکست‌های خود در مقابله با گروه‌های مقاومت فلسطین و لبنان، منطقه‌های غیر نظامی در غزه و جنوب لبنان را هدف قرار می‌دهد.

گزارش‌های رسانه‌ای همچنین از عملیات موشکی جدید مقاومت اسلامی لبنان و شلیک دست کم ۳۰ موشک از سمت جنوب لبنان به منطقه اشغالی الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

کد خبر 6090524

دیگر خبرها

  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • بمباران بخش‌های مسکونی نوار غزه ادامه دارد
  • برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در بمباران شدید نوار غزه
  • مشارکت 240 اثر در جشنواره طوفان القوافی/ اختتامیه در بصره برگزار می شود
  • برگزاری بیش از ۲۵ تظاهرات در ادلب برای سرنگونی «الجولانی»
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه