Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@05:13:44 GMT

پرداخت بیش از 26 میلیارد ریال صدقه در استان

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۵۸۹۶۳

پرداخت بیش از 26 میلیارد ریال صدقه در استان

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ جمشید محمدی با اشاره به اینکه در مدت مشابه سال قبل این میزان، افزون بر 24 میلیارد و 590 میلیون ریال بود ادامه داد: این آمار نشان از افزایش 6 و نیم درصدی پرداخت صدقه در سالجاری دارد.

وی بیان کرد: در این مدت، اداره منطقه یک شهرستان همدان با جمع آوری بیش از پنج میلیارد و 622 میلیون ریال بیشترین میزان صدقه را در سطح استان جمع آوری کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان پیش بینی کرد: تا پایان امسال 122 میلیارد ریال صدقه از صندوق های موجود در سطح استان همدان جمع آوری شود.

محمدی با بیان اینکه در حال حاضر 251 هزار و 756 صندوق صدقه در سطح استان همدان فعال است ادامه داد : از این تعداد، 241 هزار و 426 صندوق کوچک، چهار هزار و 662 صندوق متوسط و پنج هزار و 668 صندوق بزرگ هستند.

وی بیان کرد: صدقات جمع آوری شده در زمینه های مختلف هزینه می شود و بخشی از این مبلغ از طریق واحد درمان به بیماران نیازمند تخصیص می یابد.

وی ادامه داد: بخشی از صدقات به حمایت های موردی از مددجویان و تامین هزینه های ساخت و تعمیر مسکن نیازمندان تخصیص می یابد و بخشی نیز در تامین هزینه های تحصیلی ، زیارتی و حوزه فرهنگی، کمک حال افراد نیازمند می شود.

گفتنی است؛ 86 هزار نفر در استان همدان، از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره مند می شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان همدان درمان کمیته امداد امام خمینی معاون برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۵۸۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، یدالله روحانی منش افزود: یک بانوی جوان به علت صدور چک کمتر از یک ماه پیش زندانی شده بود که با کمک استاندار همدان به آغوش خانواده بازگشت.

او تصریح کرد: سرپرست یک خانواده به علت بدهی از یک و نیم ماه پیش زندانی شده بود که از این محل برای آزادی این کارگر استفاده شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان تاکید کرد: ۲۳۲ زندانی جرائم غیر عمد شامل ۲۱۸ مرد و ۱۴ زن سال گذشته در این استان با کمک خیران و فعالیت‌های ستاد دیه و با پرداخت ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

یدالله روحانی منش افزود: این افراد شامل ۱۵۴ محکوم مالی، سه زندانی ناتوان در پرداخت دیه، ۷۴ زندانی مهریه و یک زندانی ناتوان در پرداخت نفقه می‌شود.

او تصریح کرد: شماره حساب‌های ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۰۷۱۲ بانک ملی، شماره حساب ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۵۱۸۴ بانک ملت، شماره حساب ۳۳۲۲۴۳۸۳۱۰۳۸۷۱ و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۳۸۳۷۹۸۰۳ بانک انصار آماده دریافت کمک‌های شهروندان است.

دیگر خبرها

  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • دولت و بذرپاش، نمایندگان مجلس را دور می‌زنند؟
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل علوم پزشکی وام تحصیلی دریافت کردند
  • نقش کلیدی صندوق‌های سرمایه گذاری بازار سرمایه در جمع‌آوری نقدینگی‌های بلاتکلیف
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند