Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-28@21:39:07 GMT

فدراسیون‌ فوتبال قید جلب رضایت دایی و همامی را زد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۷۵۱۸۳

به گزارش وانانیوز، 

باشگاه پرسپولیس هنوز موفق به جلب رضایت چند نفر از طلبکاران داخلی خود نشده است. علی دایی و مسعود همامی در کنار چند بازیکن دیگر حکم کمیته انضباطی را برای دریافت شکایت خود از باشگاه پرسپولیس در جیب داشتند اما باشگاه پرسپولیس موفق به تسویه حساب با آنها نشد.

سرخپوشان‌ پایتخت در حالی گزارش عملکرد مالی و حقوقی باشگاه را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کردند که نتوانستند در آخرین روز از مهلت خود رضایت شاکیان مشهور خود را جلب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو فدراسیون فوتبال تصمیم به دخالت در این موضوع گرفت تا بسیاری از طلبکاران سرخابی را راضی کند. اما بازهم مسعود همامی و علی دایی قید شکایت خود از پرسپولیس را نزدند.

به همین خاطر مدیران فدراسیون فوتبال دیگر پیگیر پرونده های آنها نیستند و مدیران پرسپولیس نیز فعلا قصدی برای تسویه حساب با آنها ندارند چرا که حساب باشگاه خالی است و این تیم همچنان با بی پولی دست و پنجه نرم می کند.

 

منبع: وانا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس علی دایی فدراسیون فوتبال ایران مسعود همامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۵۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، به نظر می رسد اپل آی دی برخی از کاربران شرکت اپل از کار افتاده است. شب گذشته تعدادی از کاربران اپل در فضای آنلاین از اینکه از حساب کاربری اپل آی دی خود در تمام دستگاه هایشان بیرون انداخته شده اند، شکایت داشتند.

هنگامیکه این کاربران سعی می کردند دوباره وارد حساب کاربری خود شوند، متوجه می شدند با وجود وارد کردن اطلاعات درست، حساب آنها قفل شده و آنها مجبور می شدند پسوردهایشان را دوباره بازنشانی کنند.

اپل هنوز درباره این رویداد اظهار نظری نکرده و در صفحه System Status آن نیز اشاره ای به مشکلات آن با اپل آی دی یا دیگر سیستم ها در ۲۴ ساعت اخیر نشده است. نشریه ورج پستی در شبکه اجتماعی ماستادون رصد کرده که فردی ادعا کرده بود تیم پشتیبانی اپل به او اعلام کرده گاهی اوقات به طور تصادفی برخی حساب های کاربری از لحاظ امنیتی ارتقا می یابند.

البته هنوز مشخص نیست چه تعداد کاربر اپل با این مشکل روبرو شده اند. هرچند به نظر می رسد این مشکل در جمعه شب به اوج رسیده، اما اخیرا گزارش های پراکنده ای درباره مشکلات مشابه منتشر شده است.

کد خبر 6090686

دیگر خبرها

  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • قهرمانی دختران فوتبال ایران در تورنمنت کافا
  • اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد
  • یک‌چهارم نهایی بعد از 20 سال بدون سرخابی‌ها!
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • پیشکسوت ارزنده فوتبال خوزستان درگذشت
  • صدای دایی و مهدوی‌کیا خیلی زود از سکه افتاد!
  • (عکس‌) علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • (تصویر) وقتی علی دایی خواننده شد!