Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، هیوا خرم در این باره گفت: در راستای خدمات رسانی به ساکنین مناطق حاشیه ای و سکونت گاههای غیر رسمی و باستناد قانون مجازات استفاه کنندگان غیر مجاز آب و برق و گاز و مخابرات، این شرکت در شش ماهه اول سال 97 تا کنون 2 هزار و 323 انشعاب غیر دائم به مشترکین واگذار کرده و پیش بینی می شود این رقم تا پایان سال به 4 هزار و 100 انشعاب برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیوا خرم در ادامه تأکید کرد: خوشبختانه با تصویب قانون مجازات استفاده کنندگان انشعابات غیر مجاز آب، برق، گاز و مخابرات امکان واگذاری انشعاب غیر دائم به سکونتگاه‌های غیر رسمی نقاط حاشیه ای شهر را فراهم کرد، این اقدام می تواند هم در زمینه کاهش تلفات و افزایش ضریب ایمنی برق در مناطق مؤثر باشد.

او افزود: درپی قانون فوق در سال گذشته حدو 6 هزار و 548 درخواست انشعاب دریافت شده که از این تعداد محدود با بررسی مدارک و شرایط متقاضیان و انطباق با دستورالعمل صادر شده، حدود 5 هزار و 772 انشعاب واگذار شده است.

خرم در ادامه با اشاره به استقبال متقاضیان از این قانون یادآور شد: بیشترین آمار واگذاری انشعاب‌های غیر دائم از تاریخ ابلاغ این قانون مربوط به شهرستان سنندج با 3 هزار و 111 انشعاب بوده است و شهرستان‌های مریوان با 2 هزار و 532 و بانه با یکهزار و 862 مورد انشعاب در در رده‌های بعدی هستند.

او در ادامه به انشعابات غیر مجاز استان اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال جاری 991 انشعاب غیر مجاز شناسایی و جمع آوری شده است و بر اساس بازرسی‌های انجام شده می توان گفت حدود 5 هزار و 500 انشعاب غیرمجاز دیگر در استان وجود دارد.

هیوا خرم در خصوص مقررات موجود در خصوص انشعابات غیردائم تأکید کرد: هدف از تصویب قانون مذکور سروسامان یافتن مناطق حاشیه‌ای شهرها و صیانت از شبکه در برابر سرقت و در نهایت کاهش تلفات انرژی بوده است و بر اساس قانون باید این واحدهای بدون مجوز ظرف 3 سال از سوی نهادی های مسئول تعیین تکلیف شود و در صورت تعیین تکلیف و اخذ هزینه‌ها و مجوزهای لازم، انشعابات غیردائم به انشعاب دائم تبدیل خوهد شد.

انتهای پیام/

169 / 161 توزیع برق آب مخابرات قانو ن مجازات انشعاب خدمات واگذاری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: توزیع برق آب مخابرات انشعاب خدمات واگذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۶۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد

 
به گزارش تابناک، خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در مراسم رونمایی از برات الکترونیک اظهار کرد: سال قبل سرمایه بانک های تحت مدیریت دولت  به بیش از ۲۷۰ همت رسیده است. همچنین در سه سال اخیر به میزان قابل توجهی به سرمایه بانکهای دولتی افزوده شده است.

وی گفت:مجموعا ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد، در دولتهای قبل فقط ۵۴ همت از اموال مازاد بانکها فروخته شده بود، بر این اساس امیدواریم با توجه به مصوبه هیأت وزیران در سال جاری شاهد رشد بیشتری نسبت به موضوعاتی از قبیل واگذاری اموال مازاد بانکها باشیم.

خاندوزی عنوان کرد:سال قبل سهم تسهیلات خرد خانوار به ۱۹ درصد درسیده و تا امروز ۱۱۷ همت تسهیلات بدون ضامن پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • معمای کف و سقف مجاز حجاب
  • عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • توضیحات شرکت گاز ‌تهران درباره قطع گاز مسجد المهدی پردیس
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • ۱۵۰ همت از اموال مازاد بانکها واگذار شد
  • حمایت الجزایر از طرح عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل
  • برخورد با انشعاب‌های غیر مجاز آب در شوشتر
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند