Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - زنجان - ايرنا - استاندار زنجان گفت: انتشار اخبار منفي علاوه بر رنجش و دلسردي صاحبان واحدهاي توليدي، به توليد، اقتصاد و اشتغال اين استان کمک نخواهد کرد.

به گزارش ايرنا، اسدالله درويش اميري شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتي زنجان افزود: با توجه به موقعيت کشور در شرايط خاص اقتصادي و بين المللي جذب سرمايه گذار خارجي دشواري هاي فراواني دارد که اين مهم در استان با مشقت هاي زيادي انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: متاسفانه طي روزهاي گذشته گزارش نادرست از رسانه ملي در خصوص يکي از شرکت هاي توليدي استان پخش شد که در اين برنامه خواسته يک شرکت رقيب نيز مطرح شد که اين واقعه امنيت و آرامش سرمايه گذاري و اشتغال را با مشکل جدي مواجه کرد.
استاندار زنجان ادامه داد: تسويه حساب معنايي ندارد و در اين ميان سرمايه گذار خارجي با اعتماد لازم براي سرمايه گذاري مورد نظر اعلام آمادگي مي کند درحاليکه پخش اين گزارش ناصحيح آرامش سرمايه گذار را سلب کرده است.
اين مسئول ادامه داد: بر اين اساس صدا و سيماي مرکز زنجان در پاسخ به گزارش نادرست پخش شده از سوي برنامه اي رسانه ملي بايد گزارشي واقع بينانه از عملکرد صحيح و مطلوب مثبت اين واحد توليدي استان در شرايط کنوني تهيه و منتشر کند.
وي خاطرنشان کرد: عمده محصولات اين شرکت در حوزه بهداشتي و مورد نياز جامعه بوده و نبايد در توليد آن خللي وارد شود.
درويش اميري ادامه داد: نوسان قيمت ارز و طلا همه مديران استاني را غافلگير کرده و ذهن ها به اين موضوع متمرکز شده و اين در حالي است همه ماموريت هاي سال 95 و 96 همچنان به قوت خود باقي و لغو نشده است.
وي اظهار داشت: اجراي همه پروژه هاي نيمه تمام و مستمر اين استان ادامه دارد و در اين ميان آبياري تحت فشار از جمله طرح هاي اقتصاد مقاومتي است که بيش از پنج هزار هکتار قرار داد آن منعقد شده است.
اين مسئول ادامه داد: گاز رساني به روستاها، احداث خانه هاي بهداشت در مناطق مختلف استان از پروژه هاي اقتصاد مقاومتي بوده و هرگز پروژه هاي نيمه تمام و مستمر سال گذشته لغو نشده است.
درويش اميري افزود: بر اين اساس نبايد تحت تاثير فضاي رکود اقتصادي کشور قرار گرفت و مديران دستگاه هاي اجرايي مختلف بايد به وظيفه محوله خود عمل کنند و در اين ميان غفلت، کم تحرکي ، بي توجهي و بي تعهدي برخي مديران در اجراي دقيق سياست ها و برنامه هاي اقتصاد مقاومتي جاي انتقاد دارد.
وي تاکيد کرد: تمامي ماموريت ها و وظايف دستگاه هاي اجرايي استان طي سال گذشته در خصوص با اجراي سياست هاي اقتصاد مقاومتي در استان، طي سال جاري نيز ادامه داشته و همچنان به قوت خود باقي است.
استاندار زنجان گفت: بر اين اساس وزارتخانه ها بايد براي سال جاري برنامه هاي برش استاني خود را اعلام مي کردند، که تا کنون اين امر مهم محقق نشده است.
وي بيان کرد: بهانه تراشي ها براي اجراي نشدن برنامه هاي اقتصاد مقاومتي مورد قبول نيست و مسئولان و مديران بيش از گذشته به انجام وظايف خود اهتمام داشته باشد.
درويش اميري افزود: گسترش و حمايت از شرکت هاي دانش بنيان از جمله اقدامات و برنامه هاي اقتصاد مقاومتي در اين استان است که بدون نياز به برش ها و ابلاغيه هاي استاني مي تواند بر اساس تقويض اختيارات سالهاي گذشته پيگيري و امسال نيز استمرار يابد.
وي بيان کرد: ايرادهايي به دستگاه هاي ملي در اجراي برنامه هاي مختلف وجود دارد اما نبايد براي انجام کار منتظر ابلاغيه ها و يا دستورالعمل هاي ملي شد.
وي يادآوري کرد: بر اين اساس همه مديران دستگاه هاي اجراي براي پيشبرد برنامه هاي اقتصاد مقاومتي بيش از گذشته تلاش کنند و در مسير خدمتگزاري مردم گام بردارند.
9646/6085
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۸۳۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا

 

به مناسبت نهم اردیبهشت ماه و روز ملی شورا‌ها نشستی با حضور برخی اعضا‌ی شورای اسلامی شهر و روستای استان در استانداری مرکزی برگزار شد.

استاندار مرکزی گفت: سال گذشته افزون بر ۱۰۰۰ میلیار تومان در طرح های عمرانی روستایی هزینه شد.

مخلص الائمه افزود: بودجه عمرانی استان مرکزی برای شهر و روستا نسبت به دوره‌های گذشته بیشتر شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی نیز گفت: متاسفانه حوزه‌های فرابخشی ارتباط مستقیم با شهرداری و دهیاری ندارند لذا هزینه‌های آنها به صورت مستقیم تامین نمی‌شود و تصمیم بر این شد فرمانداران همکاری بیشتری در حوزه شهرستان‌ها داشته باشند. 

اسدی افزود: مقرر شد جلسات موضوعی با حضور مسئولان مربوطه در حوزه‌های مختلف برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • افزایش دوبرابری سهم اقتصاد دیجیتال در کشور با اجرای برنامه هفتم
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • وزیر کار: برای تحقق شعار امسال، باید در مسیر جهش تولید قدم برداریم
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه