Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، هشتمین کنگره سراسری دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با حضور دکتر محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر افشین حراجی ریاست دانشکده دندانپزشکی درحال برگزاری است.

دکتر محسن نفر معاون دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی در این مراسم گفت: دانشکده دندان‌پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی موقعیت بسیار خوبی را به خود اختصاص داده است، این دانشکده با کوشش اعضای هیات علمی از لحاظ آموزشی، پژوهشی و خدمات رسانی، جایگاه مناسبی را کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باتوجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی از بودجه دولتی برخودار نیست، با هزینه های کمی خودش را به جایگاه بالایی رسانده است.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هزینه تربیت دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به دانشگاه دولتی بسیار پایین تر است. دانشکده دندان‌پزشکی آزاد اسلامی با ارتقا کیفی که تا کنون داشته، نشان داده است که همه جا کمک های دولتی حرف اول را نمی زند و توانسته خودش را به جایگاهی برساند که در ردیف دانشکده های برتر دندان‌پزشکی قرار گیرد.

در پایان این مراسم با حضور دکتر نفر، دکتر حراجی و هنگامه بختیار از دست اندکاران کنگره و اساتید برتر،‌ تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/

188 / 167 کنگره دندان پزشکی محسن نفر دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کنگره دندان پزشکی محسن نفر دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۹۰۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، بهرام عین اللهی در حکمی دکتر حسن بختیاری را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب کرد.

دکتر حسن بختیاری عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان است.

در این حکم آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید، در این راستا و باتوجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند" منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه کنید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

توفیق جنابعالی و همکاران محترمتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

به گزارش مهر، پیش از این دکتر آرش خجسته ریاست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند را برعهده داشت.

کد خبر 6090875

دیگر خبرها

  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی دندان پیشگیری می‌کند
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است