Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@22:07:08 GMT

دروغگویی و دو پهلو حرف‌زدن سیاست دشمن

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۰۱۶۹۲

دروغگویی و دو پهلو حرف‌زدن سیاست دشمن

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم راشد‌یزدی در سومین شب از ماه محرم در جمع عزاداران حسینی در حسینیه ثارالله کرمان گفت: در عالم چیز‌هایی امتداد پیدا می‌کنند که با فطرت آدمیت که میل به خوبی‌ها و حق تعالی دارد مطابقت داشته باشند.
وی با بیان اینکه محبت امام حسین (ع) در دل‌ها ریشه افکنده است و مانند درختی استوار در وجود آدمی قرار دارد افزود: درسی که باید از امام حسین (ع) و ائمه (س) بگیریم این است که در سخن راست‌گفتار و در سخن گفتن صریح باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:: امام حسین (ع) در کربلا شهید شد و عبدالله زبیر در مکه کشته شد، اما دلیل چیست امام حسین (ع) در تاریخ ماند و عبدالله در تاریخ نابود شد، علت این است که امام حسین (ع) به خاطر اسلام بیعت نکرد و عبدالله زبیر به علت اینکه نوه صفیه عمه پیامبر است بیعت نکرد.

وی با اشاره به اینکه سخنرانان، مدیران و روسای ادارات ما باید سخن را صریح و بدون در نظر گرفتن مصلحت افراد خاص بگویند افزود: پیامبر اسلام (ص) تبلیغات را خود در چهار ماه حرام ذی‌العقده، ذی‌الحجه، محرم و رجب که چهار ماه محترم است انجام می‌دادند.

این استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: در یکی از ماه‌ها که پیامبر (ص) در مسجد به شیوایی مسائل را بیان می‌کردند یکی از سران عرب شیفته پیامبر شد و بعد از سخنان پیامبر خواست که خود و قبیله‌اش به اسلام بگروند به شرط آنکه بعد از پیامبر جانشین آن حضرت شود، اما پیامبر قبول نکرد چرا که صراحت در سخن داشت.

راشد‌یزدی با اشاره به اهمیت داشتن صراحت و راستی گفتار در جامعه مسلمنان گفت: دروغگویی و دو پهلو حرف‌زدن سیاست آمریکایی‌ها و غربی‌هاست.

انتهای پیام /ح

دوپهلو حرف زدن سیاست دشمن است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محرم97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۱۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معمایی که امام درباره رژیم صهیونیستی مطرح کرد چه بود؟

به گزارش خبرنگار جماران، ‌‌امام خمینی (س) در بیست و چهارم مرداد ماه سال 58 مطابق با بیست و یکم ماه مبارک رمضان سال 99 در جمع هیاتی از مقامات سوریه از جمله عبدالحلیم خدام (معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه) به منشأ ضعف در میان مسلمین اشاره کرده و فرمودند:

 

"برای من یک مطلب به شکل معماست و آن این است که همۀ دوَل اسلامیّه و ملت های‌‎ ‎‌اسلام می دانند که این درد چیست، می دانند که دست های اجانب در بین است که اینها را‌‎ ‎‌متفرق از هم بکند، می بینند که با این تفرقه ها ضعف و نابودی نصیب آنها می شود،‌‎ ‎‌می بینند که یک دولت پوشالی اسرائیل در مقابل مسلمین ایستاده ـ که اگر مسلمین‌‎ ‎‌مجتمع بودند، هرکدام یک سطل آب به اسرائیل می ریختند او را سیل می برد ـ مع ذلک‌‎ ‎‌در مقابل او زبون هستند. معما این است که با اینکه اینها را می دانند ، چرا با علاج قطعی،‌‎ ‎‌که آن اتحاد و اتفاق است روی نمی آورند؟ چرا توطئه هایی که استعمارگرها برای‌‎ ‎‌تضعیف آنها به کار می برند، آنها توطئه ها را خنثی نمی کنند؟ آیا این معما چه وقت باید‌ حل شود؟ و پیش کی باید حل بشود؟ این توطئه ها را کی باید خنثی کند غیر از دولت های‌‎ ‎‌اسلام و ملت های مسلمین؟ این معمایی است که شما اگر جوابی دارید و حل کردید این‌‎ ‎‌معما را به ما هم تذکر بدهید." ‌

صحیفه امام؛ ج 9، ص 274-275

دیگر خبرها

  • سرلشکر سلامی: همه راه‌های نفوذ دشمنان باید بسته شود
  • سرلشکر سلامی: در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم
  • سلامی: رسالت نیروی قدس پرکردن موارد نفوذ دشمن بین مسلمانان است
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • وعده صادق و جنگ احزاب چه شباهت عجیبی؟! | روایت متفاوت حسین شریعتمداری از حمله ایران به اسرائیل
  • معمایی که امام درباره رژیم صهیونیستی مطرح کرد چه بود؟
  • سیره و روش امام صادق(ع) تعامل با اهل سنت بود
  • تاثیر مخرب دروغگویی بر سلامت مغز
  • مرجعیت علمی امام صادق (ع) انحراف را به حداقل رساند
  • آیت‌الله رمضانی: اسلام گنج وجودی انسان را معرفی می‌کند / ویژگی‌های مسلمان واقعی براساس روایات اهل‌بیت(ع)