Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@12:34:30 GMT

عباس زاده و پرسپولیس در خط پایان (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۰۳۳۷۹

همه چشم امید محمد عباس زاده به بازی با پرسپولیس بود! جایی که گلزنی در آن می توانست نساجی را برنده از میدان خارج کند و از همه مهم تر این اتفاق مساوی بود با اثبات محمد عباس زاده به برانکو. 

به گزارش "ورزش سه"، محمد عباس زاده که در بازی دیروز از سوی هواداران هر دو تیم تشویق شد در سال های اخیر بزرگ ترین آرزویش حضور دوباره در جمع سرخ ها بود و بارها هم برای این حضور ابراز تمایل کرد که با پاسخ منفی برانکو مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته اگر مربی دیگری هم جای برانکو بود شاید با این حضور مخالفت می کرد به این خاطر که تیم مهدی طارمی و علی علیپور را داشت و یکی دو سالی است که منشا هم به این جمع اضافه شده است. حتی گل های محمد عباس زاده در لیگ برتر و لیگ یک نتواسنت رای به حضور دوباره محمد عباس زاده در پرسپولیس دهد. بازیکنی که به دنبال درخشش در نساجی و آقای گل شدن و به دستور علی دایی به پرسپولیس آمد و البته شروع خوبی هم داشت. 


فوتبال برای محمد عباس زاده ادامه داشت همان طور که برای پرسپولیس هم ادامه داشت تا دیشب. مسابقه ای که در آن علی عیلپور برای پرسپولیس گل زد و شادی نکرد اما محمد عباس زاده با وجود تلاش ره به جایی نبرد و وقتی تابلوی تعویض به علامت بیرون آمدن از زمین بالا رفت محمد آهی کشید و فهمید فرصت در این بازی برای او از دست رفته است. افسوس محمد عباس زاده زمانی که می خواست از زمین بازی خارج شود شاید برای طرفداران نساجی کافی بود. آنها برای گرامی داشتن بازیکن خیلی به نتیجه فکر نمی کنند. آنچه که برایشان مهم است تلاش در چارچوب زمین است. 

 


حالا محمد عباس زاده باید با این واقعیت بزرگ کنار بیاید. اینکه او راهی برای بازگشت دوباره به تیم دوست داشتنی اش ندارد. اما هم چنان می تواند در این فوتبال مهره موثری باشد. با گل هایی که برای تیم در ادامه بازی ها می زند. او باز هم فرصت پیدا می کند که جلوی تیم برانکو بازی کند و این بار نمایشی داشته باشد که حتی ثابت کند شایسته حضور در اردوی سرخ بوده است.


گل های محمد عباس زاده و هم چنین پشتک هایی که او در تیم پرسپولیس می زد هنوز از خاطره ها پاک نشده و این شاید دلیل تشویق او از سوی پرسپولیسی ها بود. 


فوتبال برای محمد عباس زاده ادامه دارد و نساجی هم چنان به آینده امیدوار است.

نساجی مازندران محمد عباس زاده پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران محمد عباس زاده پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۳۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی

به گزارش ورزش سه، تیم پرسپولیس در شرایطی رودرروی آلومینیوم قرار میگیرد که علیرضا بیرانوند به این بازی هم نرسیده و احتمالا از دیدار با سپاهان در ترکیب قرمزها حضور خواهد داشت تا جانشین او، امیررضا رفیعی برای پرسپولیس بازی کند.

علاوه بر بیرانوند، پرسپولیس دو غایب شاخص دیگر نیز خواهد داشت. سعید صادقی و امید عالیشاه دو وینگر تکنیکی سرخپوشان برای این تیم با پرسپولیس به اراک سفر نکرده‌اند.

در خط دفاعی اما پرسپولیس تغییر خاصی نخواهد داشت و دو مدافع کناری، دانیال اسماعیلی فر و عبدالکریم حسن خواهند بود. دانیال باتوجه به محرومیت از بازی بعدی حالا انگیزه زیادی دارد تا خود را در این بازی نشان دهد.

گئورگی گولسیانی و حسین کنعانی مدافعان مرکزی پرسپولیس هستند و امیدوار به درخشش در این بازی خواهند بود تا کابوس بازی لیگ برتر در اراک تکرار نشود.

خط میانی مسعود ریگی را به عنوان هافبک دفاعی در خود دارد. جلوتر از او، سروش رفیعی به همراه محمد خدا بنده لو بازی میکند تا پرسپولیس دو هافبک بازیساز در ترکیب داشته باشد.

همچنین مهدی ترابی و اوستون اورونوف وینگر چپ و راست پرسپولیس هستند. ترابی در این بازی کاپیتان سرخپوشان خواهد بود.

عیسی آل کثیر مهاجم جنوبی پرسپولیس تنها انتخاب اوسمار در این دیدار حساس خواهد بود و باید دید که مقابل آلومینیوم موفق به گلزنی خواهد شد یا خیر.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:
امیررضا رفیعی، حسین کنعانی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، محمد خدا بنده لو، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی و عیسی آل کثیر

دیگر خبرها

  • جولان خسارت‌های سیل در محور‌های خراسان جنوبی
  • فنونی‌زاده:رفیعی تا ۲ بازی گل نخورد رفت خالکوبی کرد! /نام سپاهان پرسپولیس را هوشیار می‌کند
  • بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی به محورهای موصلاتی وارد شد
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • نقی‌زاده: در جام شگفتی‌ها تیم‌های بزرگی را حذف کردیم
  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم مشخص شد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • گزارش خبرگزاری مهر رتبه دوم جشنواره آب و رسانه را کسب کرد