Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@00:48:10 GMT

230 بسیجی مهابادی در مرحله دوم رزمایش خدمت حضور یافتند

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۰۵۴۴۷

230 بسیجی مهابادی در مرحله دوم رزمایش خدمت حضور یافتند

سرهنگ طالب رحیمی روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری این رزمایش به خبرنگار ایرنا گفت: این همایش با تجمع بسیجیان و گردان های بیت المقدس در حوزه یک شهری پس از حرکت به صورت پیاده در قالب ردیف های ستونی و سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، شروع و بسیجیان به محل انجام رزمایش در شهر گوگ تپه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: هماهنگی و هم فکری برای برقراری ارتباط با یگا‌ن های مختلف و بالا بردن میزان هوشیاری نیروها، پدافند غیرعامل در مقابله با حملات موشکی، هوایی و برقراری ارتباط از طریق پیک در صورت بروز مشکلات ارتباطی با نیروها در این رزمایش تمرین می‌شود.
فرمانده قرارگاه امام سجاد (ع) و سپاه مهاباد گفت: این رزمایش با حضور اقشار مختلف جامعه شامل بسیجیان، سپاهیان و حضور داوطلبانه مردم در قالب سه گردان در مهاباد برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص) 2 در آستانه هفته دفاع مقدس از نهم تا 29 شهریور در 32 استان سراسر کشور در حال برگزاری است.
130 پایگاه شهری، روستایی، محلات و دانش آموزی در سطح مهاباد فعال است.
9903/3020/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت جامعه دفاع مقدس مرگ آمریکا آستانه رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۵۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال

غلامرضا فتح‌آبادی نیز نام «تراکتور تبریز» را از گلدان بیرون آورد.

تیم تراکتور تبریز درتبریز به مصاف تیم مس رفسنجان خواهد رفت.

 دیدار‌های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی  ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت برگزار می‌شود و بنابر اعلام امیرحسین روشنک، مسؤول برگزاری این بازی‌ها بیشتر مسابقات بیست و هفتم اردیبهشت خواهد بود

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برگزاری ۲۷ عنوان برنامه به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سراوان
  • حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری
  • چرایی بدل شدن اردن به بخشی از سپردفاعی در خدمت صهیونیست‌ها
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • رویداد صدرا با حضور ۶۰ شرکت در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا آغاز شد
  • فعالیت ۱۸ هزار نفر در برگزاری مرحله دوم انتخابات کرج
  • برگزاری قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند