Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-07@17:22:59 GMT

محاصره و تخریب خان الاحمر در شرق قدس اشغالی

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۰۸۸۵۸

محاصره و تخریب خان الاحمر در شرق قدس اشغالی

به گزارش خبرگزاری تقریب، پیش از آن که اهالی روستای خان الاحمر از خواب بیدار شوند ارتش رژیم صهیونیستی این روستا را از جهات مختلف محاصره کرد، ارتش رژیم صهیونیستی همچنین کانکس ها و چادرهای معترضان فلسطینی را در روستای وادی الاحمر تخریب کردند.
 
در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به این روستا صدها نفر از فلسطینی ها و معترضان فلسطینی و  فعالان صلح طلب خارجی در این پایگاه ها تجمع کردند و به رغم اینکه روستای خان الاحمر توسط رژیم صهیونیستی محاصره شده بود معترضین این محاصره را شکستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
این در حالی است که تمام شکایات  ساکنین روستای خان الاحمر در دادگاه اسرائیلی  موسوم به دادگاه عالی عدالت علیه رژیم صهیونیستی در تخریب خانه های این روستا، با شکست مواجه شده و این دادگاه از اقدامات رژیم صهیونیستی در تخریب خانه ها و محاصره آن حمایت می کند.
 
شمار ساکنین این روستا به 173 نفر می رسد که در قالب 45 خانوار در روستای خان الاحمر زندگی می کنند. نود و دو نفر از ساکنین این روستا را کودکان تشکیل می دهند.
 
اشغالگران صهیونیست صبح امروز با بولدوزرهای خود وارد منطقه الخان الاحمر شدند و منطقه الخان الاحمر را منطقه بسته نظامی اعلام کردند.

 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۸۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، منابع خبری از شنیده شدن صدای آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی در مرز با لبنان خبر دادند.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که آژیر خطر ازبیم حمله پهپادی از لبنان به صدا درآمده است.

آژیر خطر درکریات شمونا و حومه آن شنیده می شود.

کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی مقابله با یک پهپاد شد که از سمت لبنان به شمال فلسطین اشغالی وارد شده است.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6099394

دیگر خبرها

  • آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد
  • آماده‌باش ارتش یمن در محاصره دریایی رژیم اسرائیل
  • آماده‌باش ارتش یمن در تکمیل حلقه محاصره دریایی رژیم صهیونیستی
  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک/ حماس: دستور تخلیه رفح تحولی خطرناک است
  • اعلام تخلیه ساکنان شرقی رفح برای حمله اسرائیل/حملات شدید حزب الله به مواضع نظامی اسرائیل با 70 موشک
  • شلیک ده‌ها موشک از لبنان به مقر فرماندهی لشکر جولان اسرائیل
  • صنعا: طی روزهای آینده شاهد اولین عملیات در دریای مدیترانه خواهیم بود
  • روستای "سویرو" بانه شهری برای لک‌لک‌ها
  • عملیات ترکیبی رزمندگان فلسطینی در نبرد ۱۵ ساعته با اشغالگران
  • مشکل تامین برق روستای سیل زده«تختان» دهلران حل شد