Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: پریسا زمانی که در نقشه ساختگی آدم ربایی نقش قربانی را بازی کرد فکرش را هم نمی کرد و در واقعیت قربانی یک آدم ربایی خشن شود.

به گزارش گروه حوادث رکنا، پریسا زن ۲۰ ساله که در خصوص یک پرونده آدم ربایی احضار شده بود رودر روی بازپرس قرار گرفت و گفت: به اصرار خانواده در مدت کوتاهی مرا به عقد امیر، پسردای ام درآوردند، پس از مدتی که زیر یک سقف زندگی کردیم متوجه رفت و آمدهای مشکوک امیر شدم تا اینکه روزی مادرم با من تماس گرفت و از من خواست تا وسایلم را جمع کنم و از خانه امیر بروم، زمانی که جویای علت شدم مادرم به من گفت که امیر صاحب یک خانه فساد است و با زنان بدکاره زیادی در ارتباط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طولی نکشید که مادرم طلاق مرا از امیر گرفت و من به عنوان یک زن مطلقه خانه نشین شدم زمان زیادی نگذشت که به خاطر حرف و حدیث دیگران و تهمت های ناروا، مادرم مرا به عقد موقت محسن درآورد اما زندگی من و محسن هم چند ماه بیشتر دوام نیاورد. چون او معتاد Addicted بود و پس از آن که همه طلاهایم را فروخت مرا رها کرد و به مکان نامعلومی رفت.

این زن افزود: چند بار از خانه فرار Escape کردم که هر بار توسط پلیس دستگیر شدم. آخرین بار با پسر جوانی که خودروی پژو داشت آشنا شدم و صیغه او شدم، نامش مهدی بود و به من قول داده بود که با من ازدواج خواهد کرد، اما پدرم راضی به این رابطه نبود، تا اینکه نقشه آدم ربایی مسلحانه را کشیدم تا اگر این بار دستگیر شدم پدرم مرا کتک نزند.

پریسا بیان کرد: هشت روز قبل آن جوان پژوسوار با یک موتورسیکلت آپاچی به در خانه ما آمد و طبق نقشه مرا در برابر چشمان خواهرم به زور سوار موتورسیکلت کرد و همراه دوستش که وانمود می کرد اسلحه دارد فرار کردیم، اما زمانی که به مخفیگاه مهدی رسیدیم متوجه شدم که چه اشتباه بزرگی انجام داد.

وی در تشریح اشتباه خود گفت: در آنجا پنج مرد کثیف که از دوستان مهدی بودند به جانم افتادند و به صورت همزمان به من تجاوز کردند، این در حالی بود که مهدی روی یک صندلی نشسته بود و در حالی که از این صحنه لذت می برد بلند می خندید.

پریسا ادامه داد: پس از این اتفاق تلخ از آن دخمه سیاه فرار کردم و به پلیس مراجعه کردم و ماجرا را با آن ها در میان گذاشتم.

بنابراین گزارش بازپرس دستور شناسایی و دستگیری عاملان تجاوز به این زن را صادر کرد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اعدام در ملا عام قاتل شیطان صفت در مرودشت! / صبح امروز صورت گرفت

مرگ فجیع یک زن در زندان ملایر! + جزییات

رضا ضراب در زندان نیست! / او با یک زن دیده شد!

خانم دکتر از سوی عضو شورای شهر بدجوری کتک خورد!

عرفان خوشگله دستگیر شد / او دنبال زنان مطلقه بود!

ماجرای انتشار فیلم پرونده جنجالی 5 عضو شورای شهر بابل ! + فیلم و عکس

تجاوز وحشیانه به دختر جوان بالای سر جسد مادرش+عکس

دزد 17 ساله آبروی دختر 9 ساله مشهدی را هم با خود برد !

تن فروشی زن بخاطر بی غیرتی شاهین

ازدواج عجیب پسر 7 ساله با مادرش ! + عکس

اقدام شوم با میترا 20 ساله در مهمانی استخر خصوصی!

ازدواج نوشین با داماد شیطان صفت ! / او قبل از ازدواج به حجله مجتبی رفته بود!

ساناز با یک پیام خود را تسلیم امید کرد! / شکم برآمده این دختر چه رازی داشت؟!

حمله 2 چاقوکش به محمد تولایی طلبه مشهدی + عکس

دستگیری 3 پسر شیطان صفت که با دختر 12 ساله ارومیه ای بی حیایی کردند+ فیلم

مرد سگش را ناچار به اقدام شیطانی با زنش کرد ! + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه معتاد Addicted فرار Escape ازدواج زندگی مشترک پسر دایی من عکس دختر آزار زن پلیس فیلم زندگی مرد خانواده ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۰۹۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

اگر قصد خرید خانه در محله جنت‌آباد تهران را دارید این گزارش را از دست ندهید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، جنت‌آباد محله‌ای دنج در شمال غرب پایتخت است که در منطقه ۵ شهرداری قرار دارد. این محله از شمال به حصارک، از جنوب به بلوار آیت الله کاشانی، از غرب به محله‌ی شهران و از شرق به بزرگراه ستاری منتهی می‌شود.

جنت‌آباد محله‌ای آرام با امکانات رفاهی بی‌نظیری است که باعث شده تا خریداران مسکن آن را در لیست گزینه‌های انتخابی خود قرار دهند؛ بنابراین در ادامه به بررسی قیمت خانه‌ها در این محله تهران می‌پردازیم.

خرید یک واحد ۵۵ متری در جنت‌آباد شمالی در حالی که ۱۹ سال از ساخت آن می‌گذرد و یک اتاق خواب دارد، به چهار میلیارد و ۴۴۴ میلیون تومان احتیاج دارد.

برای خرید یک واحد ۵۵ متری ۷ ساله در جنت‌آباد شمالی به بودجه‌ای حدود ۶ میلیارد تومان نیاز دارید.

واحد دیگری با زیربنای ۸۰ متر، دو خوابه و سنی حدود ۱۷ سال، در روز‌های گذشته، هشت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

با بودجه ۱۰ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان می‌توانید صاحب یک آپارتمان ۹۹ متری ۱۹ ساله در جنت‌آباد جنوبی شوید. همچنین با بودجه ۱۱ میلیارد تومان می‌توانید واحد آپارتمان ۱۰۳ متری دو خوابه با سنی حدود ۱۶ سال را نیز خریداری کنید.

آپارتمان دیگری با زیربنای ۱۰۰ متر و دو خوابه، در حالی که ۱۲ سال از ساخت آن می‌گذرد، با مبلغی بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان معامله می‌شود.

با سرمایه‌ای بیش از ۱۱ میلیارد تومان، می‌توانید واحد آپارتمانی ۴ ساله با زیربنای ۱۱۷ متر را در جنت‌آباد مرکزی بخرید.

واحد دیگری با متراژ ۱۵۰ متر، ۱۱ ساله و دارای سه اتاق خواب به قیمت ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

برای اطلاع از قیمت آپارتمان‌های دیگر در این محله غربی تهران جدول زیر را بخوانید:

دیگر خبرها

  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده
  • ماجرای دلخراش ترین پرونده آدم ربایی از زبان کاراگاه پلیس / هنوز هم از فکر کردن به این پرونده احساساتی می شوم (فیلم)
  • وقتی «خانه خدا» سینماها را شلوغ کرد
  • وقتی مقتول دستور بخشش قاتلش را داد!
  • قیمت خانه در جنت آباد تهران امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جنایت مرد نقاش | او همسر و پسر ۱۱ ساله خود را آتش زد!
  • اقدام آتشین مرد نقاش | مادر و پسر ۱۱ ساله در خشم پدر سوختند
  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....
  • با ۳۰۰ میلیون تومان در کدام محله خانه اجاره کنیم؟
  • وقتی می گوئیم چیدمان هوشمندانه داخل خانه دقیقا منظورمان این است!(+تصاویر)