Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ > موسیقی - ایسنا نوشت: علی ترابی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد گفت که محمد معتمدی مطلقا ممنوع الفعالیت نیست. ترابی با رد ادعای معتمدی تاکید کرد که برای کنسرت خیابانی معتمدی مجوز اجرای زنده صادر شده است و این دفتر هیچگاه مجوز پلی‌بک صادر نمی‌کند.

علی ترابی در واکنش به اظهارات اخیر محمد معتمدی مبنی بر ممنوع‌الفعالیت شدنش از سوی پلیس اماکن، گفت: اداره اماکن به موضوع هنرمندان و افراد ورود نمی کند و در حوزه شرایط انتظامی و امنیتی سالن‌ها ورود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرجع صدور مجوز (کنسرت) دفتر موسیقی است و دفتر موسیقی هم هماهنگی های لازم را با اماکن و سایر نهادهای ذی صلاح انجام می‌دهد.

ترابی تصریح کرد:این وظیفه اماکن نیست و روند عادی خودش را دارد. از طرفی ما هیچ اظهار نظر مکتوب یا غیر مکتوبی از سوی کسی درباره اینکه ایشان مشکلی برای کار کردن داشته باشند دریافت نکردیم.

ترابی همچنین با اشاره به کنسرت معتمدی در بوستان آب و آتش تاکید کرد: مجوز را دفتر موسیقی می‌دهد و لاغیر و ما هیچ وقت مجوز پلی بک صادر نمی‌کنیم. ما مجوز برای اجرای زنده دادیم و ایشان اجرا کرد.

وی درباره مجوز اماکن برای این اجرای رایگان در فضای باز اظهار کرد: این اجرا، اجرای متعارفی نبود، مدیریت مجموعه (اراضی عباس آباد) و ما هماهنگی هایی را انجام دادیم. خوشبختانه وقتی متوجه شدیم مشکلی نیست مجوز صادر شد.

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد توضیح داد: برای سالن‌های موسیقی مدیریت سالن تقاضای مجوز را برای روز مشخص و برنامه مشخص ارائه می کند. دفتر موسیقی نه با اماکن بلکه با مراجع دیگر هماهنگی انجام می دهد و در نهایت مجوز دفتر موسیقی صادر می‌شود.

ترابی با بیان اینکه ابلاغ ممنوع الکاری این خواننده از سوی پلیس تکذیب شده است، توضیح داد: اگر قرار باشد چنین اتفاقی (ممنوع الکاری) بیفتد باید از سوی دفتر موسیقی اعلام شود، نه از ناحیه نیروی محترم انتظامی زیرا آن‌ها به موضوع هنرمندان ورود نمی کنند و قضیه سوتفاهم بوده است.

وی اظهار کرد: دقیقا حضور ذهن ندارم چه زمانی برای آقای معتمدی درخواست مجوز ارائه شده است اما هرگونه تقاضایی برای اجرای زنده ایشان به ما ارائه شود طبق روال عادی خودش انجام می شود.

241241

کلید واژه‌ها : مدیرکل دفتر موسیقی - دفتر موسیقی - محمد معتمدی -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مدیرکل دفتر موسیقی دفتر موسیقی محمد معتمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۱۳۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت وام ودیعه مسکن اعلام شد+ جزییات

به گزارش خبرگزاری مهر، سیداحمد خادمیان مدیرکل دفتر طرح‌های نهضت ملی مسکن روند ارائه تسهیلات ودیعه مسکن را توسط بانک‌ها تشریح کرد و گفت: تاکنون به تعداد یک میلیون و ۶۵۴ هزار و ۳۶ نفر از متقاضیان در «سامانه» ثبت‌نام کردند که از این میزان متقاضی ثبت‌نام شده، یک میلیون و ۴۶۹ هزار و ۸۷۵ نفر دارای شرایط دریافت وام ودیعه مسکن شناخته شدند.

مدیرکل دفتر طرح‌های نهضت ملی مسکن در ادامه تاکید کرد: از تعداد واجدین شرایط دریافت وام ودیعه مسکن یک میلیون و ۳۳ هزار و ۳۰۵ نفر به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن معرفی شدند که بانک‌ها تاکنون با ۴۴۵ هزار و ۶۸ نفر عقد قرارداد کردند.

وی افزود: با توجه به تکلیف قانونی، ضرورت دارد تا بانک‌ها پرداخت تسهیلات را به معرفی‌شدگان سرعت بدهند.

کد خبر 6096712 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تشریح جزئیات برگزاری جشنواره سرود فجر/ سرود تقویت می‌شود
  • اعلام آمادگی دفتر موسیقی برای همکاری با فضای دانشگاهی کشور
  • واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره ای که تعریف کرد | ویدئو
  • تخلفات در دفاتر پلیس+۱۰/ هر سال مجوز ۱۰ تا ۱۵ دفتر لغو می‌شود
  • تعلیق و لغو مجوز فعالیت ۲ دفتر خدمات مسافرتی در گیلان
  • خوانندگی پولاد کیمیایی برای «گالیله»
  • پولاد کیمیایی برای نمایش «گالیله» می‌خواند
  • پولاد کیمیایی خواننده «گالیله» شد
  • خوانندگی پولاد کیمیایی برای «گالیله» + ویدیو
  • آخرین وضعیت وام ودیعه مسکن اعلام شد+ جزییات