Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@23:40:07 GMT

اعتراف رئیس سابق ستاد انتخاباتی ترامپ

تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۲۰۷۷۸

اعتراف رئیس سابق ستاد انتخاباتی ترامپ

فارس نوشت: رئیس سابق ستاد انتخاباتی «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در راستای همکاری با بازپرس‌ها به دو فقره جرم خود اعتراف کرده است.

«پاول مانافورت»، رئیس سابق ستاد انتخاباتی «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در راستای همکاری با بازپرس‌ها به دو فقره جرم فدرال اعتراف کرده است.

مانافورت گفته تصمیم گرفته در پرونده همکاری‌اش با یک حزب سیاسی طرفدار روسیه در اوکراین به جرائم خود مبنی بر توطئه علیه ایالات متحده و مانع‌تراشی در اجرای عدالت اعتراف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاضی پرونده گفته مانافورت بعد از اعتراف به جرائم خود احتمال دارد به تحمل ۱۰ سال حبس محکوم شود. رئیس سابق ستاد انتخاباتی ترامپ قرار است در تاریخی دیگر متهم شود.

به نوشته آسوشیتدپرس، مانافورت روز جمعه با دادستان‌ها به توافق رسیده با «رابرت مولر»، بازپرس ویژه پرونده تحقیقات درباره تبانی ادعایی روسیه با «دونالد ترامپ» در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ همکاری کند.

اتهامات مطرح‌شده علیه رئیس سابق ستاد انتخابات ترامپ به فعالیت‌های شرکت او در اوکراین ارتباط دارد و مربوط به دخالت روسیه در انتخابات آمریکا نیست.

دادگاهی دیگر در ایالت ویرجینیا ماه گذشته مانافورت را در هشت مورد از ۱۸ اتهام مطرح‌شده علیه وی گناهکار اعلام کرده بود. بیشتر اتهامات مطرح‌شده علیه مانافورت موارد مالیاتی و بانکی بود.

کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد تصمیم مانافورت برای اعتراف به جرم و همکاری با رابرت مولر هیچ ارتباطی با دونالد ترامپ ندارد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۰۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

سید صداقت الله موسوی مدیرکل صداوسیما استان کرمانشاه در سالن برگزاری مناظرات انتخاباتی نامزد‌های دور دوم حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه گفت : درحرکتی نو و تحول محور در خصوص ایجاد فرصت برابر برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی با توجه به رفتن انتخابات به دور دوم در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه، صداوسیمای کرمانشاه ضبط دور جدید مناظرات انتخاباتی را آغاز کرد.

وی افزود: در حوزه انتخابیه استان کرمانشاه که چهار نامزد به دوره دوم راه پیداکرده بودند، امروز نامزد‌ها در محل ضبط برنامه‌ها حاضر شدند و همکاران در صداوسیما امروز اقدام به ضبط مناظره‌ها کردند.

مدیرکل صداوسیما استان کرمانشاه بابیان این‌که در دور دوم هیچ‌گونه هزینه‌ای از نامزد‌ها اخذ نشده است، تصریح کرد: ان‌شاءالله در روز‌های آتی ویدیو‌های تبلیغاتی نامزد‌های محترم، تولید خواهد شد و طبق برنامه‌ای که سازمان صداوسیما ابلاغ کردند، این دوره تولید ویدیو‌های تبلیغاتی هم به عهده صداوسیما گذاشته‌شده و هیچ‌گونه هزینه‌ای در این دوره از نامزد‌ها اخذ نشد.

وی ادامه داد: امروز ما ضبط مناظره‌ها را به اتمام خواهیم رساند و در موعد مقرر و بازه زمانی متعلق به تبلیغات نامزد‌ها هرروز شاهد مناظره‌های انتخاباتی و ویدیو‌های تبلیغاتی این نامزد‌ها خواهیم بود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • طرح ادامه جنگ علیه غزه در ارتش رژیم صهیونیستی تصویب شد
  • تعرفه فیزیکی به شعب أخذ رأی کرمانشاه ارسال نمی‌شود
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه