Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شهردار منطقه ۲ با اشاره به اجرای طرح اصلاح هندسی میدان "قیصر امین پور "و تبدیل آن به تقاطع گفت: این اقدام به دلیل وضعیت فیزیکی و هندسی محدوده میدان و ترافیک نامطلوب آن انجام شده و حذف میدان به معنای حذف نام شاعر بزرگ معاصر ایران نیست.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان ،رسول کشت پور اظهار داشت : در پی تذکر عضو محترم شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر حذف میدان "قیصر امین پور "واقع در ضلع شمالی بلوار شهرداری باید توجه داشت که این اقدام بنا به خواست مکرر شهروندان ساکن محدوده مزبور به دلیل ایجاد گره ترافیکی به ویژه در ساعات اوج تردد شهروندان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این طرح بر مبنای مطالعات کارشناسی ترافیکی و اجتماعی و با اخذ مصوبه شورای ترافیک از سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران صورت پذیرفته است.

شهردار منطقه ۲ همچنین گفت: توجه و حساسیت جناب آقای مسجد جامعی نسبت به جامعه هنری کشور ارزنده است و مدیریت شهری منطقه ۲نیز در راستای سیاست‌های شورای پنجم، نام و سردیس شاعر بزرگ امین پور را حفظ می‌کند. علاوه بر این، بر اساس تصمیم گیری قبل از اجرای طرح و با توجه به برنزی بودن سردیس و احتمال سرقت و یا آسیب رسیدن در حین انجام عملیات، سردیس قیصر امین پور با هماهنگی سازمان زیباسازی به محلی مناسب منتقل و پس از اتمام عملیات در قسمت جنوبی تقاطع نصب و نام بلوار شهرداری به بلوار قیصر امین پور تغییر می‌کند.

کشت پور تاکید کرد: البته، این امر پس از انجام مراحل قانونی و تصویب آن در کمیته نامگذاری شورای اسلامی شهر تهران اتفاق خواهد افتاد.

 انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: میدان قیصر امین پور کشت پور شهردار منطقه 2

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۴۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است

عضو شورای شهر تهران در واکنش به اظهارات برخی از اعضای شورای شهر درباره ابهامات قرارداد‌های حمل و نقلی چین شهرداری تهران گفت: این تفاهم‌نامه پیش از اینکه مصوب شود در دو کمیسیون تخصصی شورای شهر بررسی و بعد اعضای شورا در صحن به آن رای داده‌اند! - اخبار اجتماعی -

احمد علوی؛ عضو شورای شهر تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی  خبرگزاری تسنیم در واکنش به اظهارات برخی از اعضای شورای شهر درباره ابهامات قرارداد‌های حمل و نقلی چین شهرداری تهران گفت: این تفاهم‌نامه پیش از اینکه مصوب شود در دو کمیسیون تخصصی شورای شهر تهران بررسی و بعد به صحن آمده بود.

وی با اشاره به اینکه بندها و متن این تفاهم‌نامه در مواردی در جریان این بررسی‌ها دچار  تغییر و تحول شد و مدیران شهرداری هم  تاکید کردند که متنی که به شورا ارائه شده با متنی که به صحن آمده متفاوت است، افزود: قطعا اگر قرار بود چنین نکاتی (ایراداتی که امروز به تفاهمنامه از سوی برخی از اعضا گرفته شد) مطرح باشد، باید در همان زمان که به‌صورت تخصصی در کمیسیون‌ها بررسی شد، اشاره می‌کردند.

قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: اینکه برخی از اعضای شورای شهر در صحن علنی و پس از چند ماه اعلام کنند که در قرارداد شهرداری  تخلف بوده، قابل پذیرش نیست.

علوی گفت: اعضای شورا بعد از تایید این دو کمیسیون در صحن به آن رای داده‌اند و امروز اگر در نحوه اجرا موضوعی بود، باید مطرح می‌کردند.

وی تاکید کرد:  درباره تخلفات اجرای تفاهم‌نامه نیز اگر مسئله‌ای وجود دارد، باید این مسئله به سازمان نظارتی ارائه شود و این سازمان‌ها درباره تخلف نظر بدهند؛ اگر اعضای شورای شهر معتقدند تخلفی شده باید به جای اینکه به صورت عام در صحن شورا، مطرح کنند به دستگاه‌های نظارتی اعلام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • بازداشت ۳۷ عضو شورا‌های تهران در سال ۱۴۰۲
  • ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال گذشته
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • تعیین تکلیف رینگ شهری یزد بعد از ۲۵ سال
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • باز شدن گره‌های چند دهه شهر یزد در شورای ششم
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود