Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@23:14:17 GMT

پاسخ شهرداری منطقه ۲ به چرایی حذف میدان قیصر امین پور

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۲۵۷۴۰

پاسخ شهرداری منطقه ۲ به چرایی حذف میدان قیصر امین پور

رکنا: شهردار منطقه ۲ در مورد چرایی حذف میدان "قیصر امین پور" توضیخاتی را ارائه کرد.

به گزارش رکنا، رسول کشت پور با بیان اینکه اجرای طرح اصلاح هندسی میدان "قیصر امین پور "و تبدیل آن به تقاطع به دلیل وضعیت فیزیکی و هندسی محدوده میدان و ترافیک نامطلوب این محدوده بوده و حذف میدان به معنای حذف نام شاعر بزرگ معاصر ایران نیست، افزود :در پی تذکر عضو محترم شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر حذف میدان "قیصر امین پور "واقع در ضلع شمالی بلوار شهرداری لازم به توضیح است که این اقدام بنا به خواست مکرر شهروندان ساکن محدوده مزبور به دلیل ایجاد گره ترافیکی به ویژه در ساعات اوج تردد شهروندان و بر مبنای مطالعات کارشناسی ترافیکی و اجتماعی و با اخذ مصوبه شورای ترافیک از سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران صورت پذیرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، شهردار منطقه ۲ افزود :توجه و حساسیت آقای مسجد جامعی نسبت به جامعه هنری کشور ارزنده است و مدیریت شهری منطقه ۲ نیز در راستای سیاستهای شورای پنجم، نام و سردیس شاعر بزرگ امین پور را حفظ کرده و بر اساس تصمیم گیری گذشته قبل از اجرای طرح و با توجه به برنزی بودن آن و احتمال سرقت Stealing و یا آسیب رسیدن در حین انجام عملیات ، سردیس قیصر امین پور با هماهنگی زیباسازی به محلی مناسب منتقل و پس از اتمام عملیات در قسمت جنوبی تقاطع نصب و نام بلوار شهرداری به بلوار قیصر امین پور پس از انجام مراحل قانونی و تصویب آن در کمیته نامگذاری شورای اسلامی شهر تهران تغییر خواهد کرد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه سرقت Stealing شهرداری قیصر امین پور شهری شهردار شاعر عکس زندگی زن دختر ایران من قتل روزنامه جوان فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۵۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن

آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران خاموش شد و آسیبی به مسافران آن وارد نشده است.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی هتل پارسیان کوثر تهران که حوالی ساعت ۱۹:۳۰ دچار آتش شده بود، با این توضیح که آتش‌سوزی جزئی بوده و پس از ۱۵ دقیقه مهار شده است، جزئیات این حادثه را اینگونه شرح داد: این حادثه که در عصر روز شنبه (هشتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) و در پی عملیات جوشکاری منبع ذخیره آب هتل رخ داده بود، در کمتر از ۱۵ دقیقه به طور کامل مهار و خطر سرایت آتش به دیگر طبقات هتل به طور کامل برطرف شد.

این حادثه در پی آتش گرفتن تعدادی اقلام جعبه مقوایی ظروف یکبار مصرف در طبقه منفی یک هتل رخ داد، که  با هماهنگی تیم فنی و مهندسی هتل و اتش نشانی منطقه ۶ تهران اقدامات ایمنی انجام و آتش به طور کامل خاموش شد.

آتش‌سوزی در طبقه منفی ۱ ساختمان غیراقامتی هتل (انبار) بوده است و هیچ اتفاقی برای مسافران در این ساختمان رخ نداده و تمام مسافران هتل در سلامتی کامل هستند.

این تصاویر را روابط عمومی هتل از وضعیت این اقامتگاه پس از مهار آتش در اختیار ایسنا قرار داده است 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فیلم | آتش سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن
  • آتش‌ سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌ شود
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد
  • قطع درختان در محدوده باغ موزه قصر
  • چرا برخی درختان در محدوده باغ‌موزه قصر قطع شده‌اند؟
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز