Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، نتایج نهایی آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال 97 تا عصر امروز 24 شهریور در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر می شود.

گفتنی است آزمون دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال 97 در روزهای 20 و 21 اردیبهشت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

11 هزار و 145 نفر در این دوره از آزمون دکتری تخصصی ثبت نام کردند؛ از این تعداد 10 هزار و 661 نفر در دکتری تخصصی آموزشی و 484 در دکتری تخصصی پژوهشی ثبت نام کرده بودند.

این آزمون در زمان آزمون شفاهی دارای شرط مدرک زبان بود و برخی افراد که فاقد این شرط بودند، نتوانستند در این آزمون شرکت کنند، در نهایت تعداد 8 هزار و 611 نفر در دکتری آموزشی و 324 نفر در دکتری پژوهشی در آزمون کتبی شرکت کردند.

به گفته رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی، پس از برگزاری آزمون کتبی و اعلام حد نصاب آزمون ، 2 هزار و 566 نفر را برای مصاحبه دعوت شدند، از این تعداد 2 هزار و 472 نفر در دکتری تخصصی آموزشی و 94 نفر در دکتری تخصصی پژوهشی بودند.

گفتنی است ظرفیت نهایی پذیرش در دوره دکتری تخصصی و دکتری پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال ۱۳۹۷ در مجموع، تعداد یک هزار و 851 نفر است که از این تعداد یک هزار و 470 نفر در دکتری تخصصی آموزشی و 381 نفر در دکتری تخصصی پژوهشی پذیرفته می شوند. پذیرش در دوره دکتری تخصصی نیز در 76 رشته و 60 مرکز آموزشی صورت می گیرد.

انتهای پیام/

31 / 167 دکتری آزمون نتایج انتشار پژوهشی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دکتری آزمون نتایج انتشار پژوهشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۶۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در اراک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان مرکزی با اشاره به برگزاری آزمون نوبت اول آزمون سراسری رشته علوم تجربی در استان گفت: از مجموع هجده هزار و ۴۴۳ نفر که در استان مرکزی در آزمون سراسری شرکت کردند هشت هزار و ۱۲۰ نفر از این تعداد داوطلبان رشته علوم تجربی هستنند که حدود ۴۴ درصد کل شرکت کنندگان استان  تشکیل می‌دهند.
خدایی افزود: در شهرستان اراک چهار هزار و ۸۱۰ نفر برای آزمون علوم تجربی شرکت کردند که از این تعداد شرکت کنندگان دو هزار و ۹۵۵ نفر خانم و هزار و ۸۵۵ نفر هم خانم‌ها هستنند.
او ادامه داد: نیمه دوم مرداد ماه نتیجه اولیه این آزمون اعلام خواهد شد و نوبت دوم آزمون سراسری هم در تیر ماه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته دانشجویان دکتری
  • امروز ، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • مهلت انتخاب رشته دکتری، امروز به پایان می رسد
  • امروز، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • امروز آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در اراک
  • بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی رقابت کردند
  • پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان
  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی