Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قوچان؛ سعید فکوری رئیس جمعیت هلال احمر قوچان بابیان این خبر گفت: این حادثه درمحور قوچان به فاروج کیلومتر ۸ _ کیلومتر ۲ فرعی روستای نیت افتاد که ۲ نفر مصدوم داشت.

فکوری تصریح کرد: در ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز ، عوامل امدادی پایگاه شهید بابا محمد رستمی  با خودرو آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند که پس از انجام اقدامات درمانی اولیه ۱ نفر مصدوم این حادثه توسط عوامل پایگاه و دو نفر دیگر توسط عوامل اورژانس ۱۱۵  به مرکز درمانی بیمارستان موسی بن جعفر قوچان انتقال داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرنگار: سهیلا چترآبگون

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان جمعیت هلال احمر خودرو رئیس جمعیت هلال احمر برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۶۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد

سرهنگ حسین بساطی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی شهرستان حین گشت زنی فعال و هدفمند خود درسطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه موتور سیکلت مشکوک شده و برای بررسی دقیق‌تر وارد عمل شدند.

وی افزود: در اقدام به موقع مأموران پلیس حاضر در صحنه موتور سیکلت توقیف و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی برای بررسی به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه در بررسی‌های انجام شده مشخص شد موتور سیکلت توقیفی قاچاق است تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش این موتورسیکلت را ۴ میلیارد ریال برآورد که در این خصوص فرد متخلف با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6092152

دیگر خبرها

  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • ۳۱۰ نفر در حوادث مربوط به موتورسیکلت در شهر مشهد جان باختند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد