Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@09:44:59 GMT

اجتماع نوگلان حسینی در میدان امام حسین (ع) + تیزر

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۲۸۷۲۳

اجتماع نوگلان حسینی در میدان امام حسین (ع) + تیزر

‍‍‍‍‍‍

همزمان با فرا رسیدن روز پنجم محرم، اجتماع نوگلان حسینی با عنوان «تجمع آخرین سرباز» در میدان امام حسین (ع) برگزار می‌شود. ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، امروز شنبه بیست و چهارم شهریورماه مصادف با پنجمین روز از ماه محرم است. شب پنجم محرم به حضرت عبدالله بن حسن (ع) کودک هشت ساله امام حسن مجتبی (ع) منسوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالله بن حسن(ع) در شمار آخرین شهیدانی بود که پیش از شهادت امام حسین(ع) در ظهر عاشورا به شهادت رسید.

در همین راستا، هفتمین دوره اجتماع نوگلان حسینی با عنوان «تجمع آخرین سرباز» ویژه بزرگداشت حضرت عبدالله بن حسن (ع) در مقطع سنی 7 الی 12 سال‌ از ساعت 17 به همت مدیریت فرهنگی هنری شهرداری منطقه 12 (فرهنگسرای عترت) در میدان امام حسین (ع) برگزار می‌شود.

در این برنامه قرار است دو نفر از نوگلان حسینی به مدیحه‌سرایی بپردازند. از دیگر برنامه‌های درنظر گرفته شده اجرای تعزیه متناسب با سن نوجوانان با موضوع کربلا و حضرت عبدالله بن حسن (ع) است.

برگزاری مسابقه فرهنگی میان نوجوانان با موضوع پیام‌های ماجرای عاشورای حسینی، اجرای تئاتر با موضوع فرزندان امام حسن مجتبی (ع) و کربلا توسط نوگلان حسینی با هدف شناخت بیشتر حضرت عبدالله بن حسن (ع) از دیگر برنامه‌های این تجمع به شمار می‌رود.

تیزر: 

انتهای پیام/

R1410/P1439/S4,37/CT1 واژه های کاربردی مرتبط موکب تسنیم

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۲۸۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اجتماع عظیم دختران کُرد به مناسبت روز دختر

حسن عسکری در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سنندج، گفت: اجتماع عظیم بانوان و دختران کُرد با عنوان «مثل ستاره‌ها» در استادیوم ورزشی ۲۲ گولان به مناسبت دهه کرامت و روز دختر برگزار می شود.

 فرماندار سنندج افزود: این جشن باشکوه با مشارکت تمامی دستگاه‌های فرهنگی و بصورت کاملا مردمی، با برنامه‌های فاخر فرهنگی و با حضور چهره‌های سرشناس ملی و استانی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • برگزاری اجتماع عظیم دختران کُرد به مناسبت روز دختر
  • صنعت‌نفت اولین شکست محرم با مس را رقم زد
  • برگزاری اجتماع «فرمانده مهدی» در مهریز
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان
  • تسریع در آزادسازی میدان جلوخان در ۱۴۰۳/ گره ۱۳ ساله میدان امام علی (ع) را باز می‌کنیم
  • سوگ مردم استان یزد در محرم شهادت امام جعفر صادق (ع)+ فیلم
  • مشهد در سوگ ششمین ولی مسلمین/عطر شهادت در اجتماع صادقیون پیچید
  • رقابت سخت بین حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی