Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی، مدیر کل صدا و سیمای استان در این مراسم گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی دستاورد های مهمی در زمینه های علمی، هنری، ورزشی، پزشکی و بخشهای مختلف به دست آورده ایم که دشمنان با جنگ رسانه ای سعی در تخریب نظام و دستاوردهای آن دارند.
محسن نصرپور افزود: در حالی که 250 شبکه ماهواره ای فارسی زبان با هدف تخریب بنیانهای دینی و اجتماعی ایجاد شده اند توجه به رفع مشکلات رسانه ملی و داخلی برای قدرتمند شدن و مقابله با این هجمه دشمنان بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: برای افتتاح ایستگاه فرستنده دیجیتال در پنج روستای ایور، نامق، چلپو، اکبرآباد و ده میان، شهرستان کاشمر 12 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی گفت: ایستگاههای فرستنده دیجیتال برای بیش از 97 درصد مردم شهرستان کاشمر مهیا شده و فقط در سه روستا باقی مانده که به زودی زیر پوشش قرار خواهند گرفت.
نصرپور با اشاره به افتتاح دفتر خبر صدا و سیما در کاشمر گفت: این دفتر در زمینی به مساحت 500 متر مربع با هزینه سه میلیارد ریال ساخته شده که مجهز به بخشهای تدوین، استودیو رادیو، اتاق جلسات و تحریریه خبر می باشد.
وی ابراز امیدواری کرد با افتتاح این دفتر تولیدات رادیویی و تلویزیونی این منطقه ارتقا یابد.
3027 / 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت پیروزی انقلاب اسلامی خراسان رضوی روابط عمومی صدا و سیما ماهواره رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۳۴۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، صبح امروز با حضور سردار امیری فرمانده انتظامی استان، سرهنگ سالاروند رئیس حفاظت اطلاعات و دکتر حیدری معاون بهداد پلیس استان درمانگاه تخصصی دیابت، درمانگاه تخصصی طب کار و رادیولوژی دیجیتال در معاونت بهداد افتتاح شد.

معاونت بهداد پلیس استان در راستای خدمات درمانی با کیفیت به کارکنان انتظامی و خانواده‌های آنها و همچنین شهروندان استان همدان نسبت به توسعه بخش‌های درمانی در هفته سلامت اقدام کرد.

گفتنی است در همین راستا صبح امروز با حضور سردار امیری فرمانده انتظامی استان، سرهنگ سالاروند رئیس حفاظت اطلاعات و دکتر حیدری معاون بهداد پلیس استان درمانگاه تخصصی دیابت، درمانگاه تخصصی طب کار و رادیولوژی دیجیتال در معاونت بهداد افتتاح شد.

شایان ذکر ارائه خدمات در معاونت بهداد پلیس استان برای شهروندان عزیز امکان پذیر بوده و محدودیتی در این خصوص وجود ندارد.

کد خبر 6089519

دیگر خبرها

  • اژه ای: جریانات مختلف سیاسی و اجتماعی از این اقدامات و آرای ما، هر کدام بهره‌برداری‌های خود را می‌کنند
  • اتفاق ناگوار در انتظار تماشاخانه قدیمی سنگلج/ مسئولان شهرداری کجا هستند؟
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند