Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا، حاجی‌رضا شاکرمی با اعلام دستگیری مدیرکل سابق بنیاد مستضعفان استان البرز به اتهام اخذ رشوه، گفت: این فرد که تا تیرماه سال جاری مدیرکل بنیاد مستضعفان استان بوده با همکاری تعدادی از کارمندان بنیاد در ازای فروش زمین‌های مرغوب با ارزیابی غیرواقعی و تخفیف قابل ملاحظه‌ای مبالغی را به عنوان رشوه از خریداران دریافت می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام قضایی در استان البرز افزود: با وصول گزارش و ارجاع پرونده اقدامات قضایی برای کشف و جمع آوری دلایل متهمان آغاز و با تکمیل تحقیقات و جمع آوری مستندات این فرد دستگیر که در اظهاراتش ضمن اقرار به دریافت مبالغی، مواردی را در رابطه با دیگر متهمان اعلام نموده است.

شاکرمی تصریح کرد: پس از اخذ اظهارات متهم، دیگر متهم این پرونده نیز جلب که در اظهارات خود ضمن تناقض‌گویی به دریافت مبالغ و نیز اخذ زمین اقرار کرده که تحقیقات در راستای تعیین ارزش ریالی اراضی دریافتی در حال انجام است.

دادستان کرج همچنین گفت: دومین متهم این پرونده نیز جلب و در تحقیقات مقدماتی به دریافت وجه نقد و بیش از ۳ هزار مترمربع زمین زیر قیمت واقعی اقرار کرده و تحقیقات در حال تکمیل است.

به گفته حاجی‌رضا شاکرمی برخی پرداخت‌کنندگان مبالغ نیز شناسایی و ضمن تفهیم اتهام، قرار تامین کیفری متناسب درباره آنان صادر شده است.

گفتنی است، متهمان با قرار بازداشت موقت برای تکمیل تحقیقات در بازداشت بوده و پرونده در حال رسیدگی است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز شاکرمی بنیادمستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۴۵۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از بازداشت پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه خبر داد.

ناصر عتباتی با اعلام این خبر بیان کرد: وفق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی‌های به عمل آمده و با انجام کار دقیق اطلاعاتی پنج نفر دیگر  از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوهبازداشت و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، وی گفت: دیروز نیز یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

انتهای پپیام

دیگر خبرها

  • بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه
  • بازداشت فامیل شمخانی به اتهام رشوه ؟
  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • پرونده کثیرالشاکی موسوم گروه "ش" به دادگاه ارسال شد
  • جزییات و شیوه قتل بازپرس ویژه و قاضی سابق در آمل
  • دستگیری ۵ نفر در ارتباط با قتل بازپرس سابق در آمل
  • دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر
  • جزییات قتل بازپرس سابق در آمل؛ ۵ نفر دستگیر شدند
  • شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود