Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@20:38:13 GMT

حمایت از دانش آموزان بی بضاعت

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۵۳۶۰۷

حمایت از دانش آموزان بی بضاعت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز حجت‌الاسلام قدرت‌الله گودرزی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رامشیر بیان داشت: طرح مهر تحصیلی با عواید حاصل از موقوفه نظام السلطنه رامشیر امروز ۲۵ شهریورماه با حضور مسئولان شهرستانی و استانی اجرا شد.

وی افزود: ۱۵۰ بسته نوشت افزار و وسایل مورد نیاز دانش آموزان در این طرح میان دانش آموزان بی‌بضاعت توزیع شد تا سال تحصیلی را بدون دغدغه آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حجت‌الاسلام گودرزی عنوان کرد: تعداد بسته‌های اهدایی به دانش آموزان سال گذشته بیشتر بود که امسال به دلیل کمبود عواید موقوفه این تعداد کاهش یافت. هزینه این ۱۵۰ بسته این طرح مبلغ ۹۰ میلیون ریال شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رامشیر گفت: دانش آموزان با همکارزی بهزیستی‏ کمیته امداد امام خمینی(ره) رامشیر و آموزش و پرورش شناسایی شدند.

انتهای پیام/م

اداه نوشت افزار به دانش آموز بی بضاعت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۵۳۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، این دانش آموزان که حالا هرکدام در مشاغلی در نقاط دور و نزدیک استان مشغول خدمت هستند از دوره دانش آموزی و شب‌های امتحان گفتند.

 

دبیران می‌گفتند با موفقیت دانش آموزان در کنکور سراسری و قبولی دانشگاه‌های معتبر خستگی از تنمان بیرون می‌آمد.


در این دورهمی شور و شعف دوران دانش آموزی در وجود دانش آموز و معلم تداعی شد و چهره‌هایی که هرچند تغییر کرده بود اما حس مشترک معلم و دانش آموز در چشمانشان موج می‌زد.

دیگر خبرها

  • رونمایی از بسته حمایتی ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان در سال ۱۴۰۳
  • نخستین همایش هوش مصنوعی در برخوار برگزار شد
  • کسب ۱۲۹ رتبه توسط دانش آموزان در جشنواره نوجوان سالم
  • جشنواره ایی از ایده های دانش آموزان جنوب سیستان وبلوچستان
  • جشنواره خوارزمی، جشنواره ایی از ایده های دانش آموزان جنوب سیستان وبلوچستان
  • حمایت مرکز مالکیت معنوی از دستاوردهای دانش‌آموزان استعداد درخشان
  • حمایت سازمان ثبت از استعدادهای درخشان
  • (تصویر) تصویری از کادوی دانش آموزان عشایر به معلمشان
  • آموزش و پرورش طرح نماد را با جدیت بیشتری دنبال کند
  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد