Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - زاهدان - ايرنا - سرپرست شرکت گاز سيستان و بلوچستان گفت: وام قرض الحسنه 20 ميليون ريالي لوله کشي گاز با پيگيري هاي صورت گرفته از سوي وزارت نفت و شرکت ملي گاز ايران به مشترکان اين استان اعطا مي شود.

رضا پنجامي روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: بنا بر تاکيد رئيس ‌جمهوري مبني بر اختصاص تسهيلات بانکي به مردم سيستان و بلوچستان براي تسهيل لوله کشي گاز داخل منازل شرکت گاز توانست با همکاري و هماهنگي بانک ملي ايران زمينه اعطاي وام قرض الحسنه به متقاضيان اين استان را ميسر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: اعطاي اين وام مي‌ تواند بخش بزرگي از مشکلات مردم سيستان و بلوچستان را در راستاي بهره مندي از نعمت گاز طبيعي مرتفع کند.
سرپرست شرکت گاز سيستان و بلوچستان گفت: مردم اين استان که در مناطق گازدار شده سکونت دارند مي ‌توانند پس از تشکيل پرونده براي اخذ اشتراک گاز با دريافت معرفي نامه از سوي نواحي گازرساني و با مراجعه به شعب عامل بانک ملي نسبت به اخذ تسهيلات بانکي کم بهره براي لوله کشي گاز داخل منازل خود اقدام کنند.
پنجامي افزود: در ساختمان هاي چند واحدي که اسناد مالکيت آن متعلق به يک شخص است امکان اعطاي وام به تعداد واحدها نبوده و مالک مي ‌تواند صرفا براي دريافت وام براي يک واحد مسکوني اقدام کند.
به گزارش ايرنا استان سيستان و بلوچستان با گستره 187 هزار و 502 کيلومترمربع (معادل 11.5درصد مساحت کشور) و بيش از 2 ميليون و 800 هزار نفر جمعيت آخرين استان فاقد شبکه گاز کشور به شمار مي رود که دولت يازدهم عزم خود را جزم کرده تا مردم اين استان دور افتاده را از نعمت گاز شهري برخوردار کرده و رنج سالها حمل سيلندرهاي گاز مايع را از آنان بزدايد.
اين طرح، اهداف چندگانه اي را دنبال مي کند که از جمله آنها مي توان به گازرساني به نيروگاهها، صنايع پتروشيمي، واحدهاي صنعتي و ساخت خطوط فرعي و شبکه هاي شهري براي مصارف خانگي، تجاري و صنعتي اشاره کرد.
پس از اجراي طرح انتقال گاز از عسلويه به ايرانشهر و گازرساني شهري در ايرانشهر عمليات اجراي لوله گذاري و انتقال گاز از ايرانشهر به زاهدان انجام شد و هم اينک شهر زاهدان در حال گازرساني است.
شهرستان زاهدان مرکز استان سيستان و بلوچستان با سه بخش مرکزي، نصرت آباد و کورين در جنوب شرق کشور و در فاصله 1600 کيلومتري تهران واقع شده است و به عنوان «بزرگشهر» شناخته مي شود.
7316**3213
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۰۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب در جنوب این استان امدادرسانی شدند.

سید محمد مهدی سجادی در گفت وگو با ایسنا، افزود: حضور چشمگیر نیروهای جوان و با تجربه هلال احمر نقش برجسته‌ای در کاهش آلام و مشکلات مردم صبور جنوب سیستان و بلوچستان ایفا کرده است.

وی بیان کرد: از ۲۸ فروردین ماه تاکنون ۱۳ شهرستان سیستان و بلوچستان تحت تاثیر سامانه بارشی قرار گرفتند که بیشترین امدادرسانی در شهرستان کنارک انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: در این بین نیروهای جوان و با تجربه هلال احمر بار دیگر در کنار مردم سیل‌زده حضور یافتند و به ۵۷ هزار و ۱۰۱ نفر متأثر امدادرسانی کردند و برای ۳۸ هزار و ۳۴ نفر اسکان اضطراری انجام گرفت.

وی تصریح کرد: پنج هزار و ۷۳۳ کیلوگرم نایلون، چهار هزار و ۷۵۷ تخته موکت و ۱۰ هزار و ۶۸۷ بسته غذایی و دیگر اقلام زیستی توسط ۲ بالگرد هلال احمر در بین متأثرین توزیع شده است.

سجادی بیان کرد: ۱۱۱تیم عملیاتی متشکل ۵۲۴ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

وی از هموطنان خواست، از تردد و توقف در مسیرها، جاده‌ها و بستر رودخانه‌ ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • گردباد در نبراسکای آمریکا منازل مسکونی را ویران کرد
  • حمایت هزارو۱۲۷ میلیاردتومانی ازسبدامنیت غذایی مردم سیستان وبلوچستان
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • کارگران در خط مقدم و خاکریز اول جهاد اقتصادی هستند
  • حمایت یک هزار و ۱۲۷ میلیارد تومانی از سبد امنیت غذایی مردم سیستان و بلوچستان
  • تلاش برای مهار وکنترل آب‌ها در سیستان و بلوچستان