Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراخوان ثبت‌نام قاریان و گروه‌های تواشیح در کاروان نور اعزامی به عتبات در ایام اربعین حسینی (ع) از سوی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور اعلام و طی آن علاقه‌مندان از امروز تا ۳۱ شهریور ماه فرصت دارند ضمن اطلاع از شرایط، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، یکی از فعالیت‌های موفق ستاد مرکزی اربعین حسینی در مراسم پیاده‌روی اربعین عظیم حسینی در چند سال اخیر، اجرای برنامه‌های قرآنی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانند سنوات گذشته امسال هم اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور با بهره‌گیری از ظرفیت‌های سایر نهادها و دستگاه‌های قرآنی کشور تحت عنوان «کارگروه قرآنی کمیته فرهنگی آموزشی اربعین» مسئولیت سازماندهی و اجرای برنامه‌های قرآنی در این رویداد عظیم معنوی در کشور عراق را بر عهده دارد.

در اربعین سال جاری مقرر شده کاروان نور متشکل از استادان، قاریان و گروه‌های تواشیح ممتاز کشورمان به این مأموریت قرآنی اعزام شوند.

به موجب این فراخوان، قاریان ممتاز سراسر کشور می‌توانند، از امروز، ۲۱ لغایت ۳۱ شهریورماه، در صورت تمایل و دارا بودن شرایط زیر نسبت به ثبت نام و اعلام آمادگی در پایگاه اطلاع رسانی اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور به نشانی www.etghan.ir اقدام کنند.

بدیهی است، صرف دارا بودن شرایط ذیل به معنای عضویت قطعی قاری محترم در کاروان نور نیست و با توجه به محدودیت‌های موجود به ناچار تعداد مشخصی از متقاضیان عزیز با در نظر گرفتن اولویت انتخاب، جهت حضور در این کاروان دعوت می‌شوند.

همچنین فراخوان ثبت نام گروه‌های تواشیح از بین گروه‌های ممتاز کشور که دارای شرایط ذیل می‌باشند، به صورت مجزا صورت خواهد گرفت.

شرایط قاریان و گروه‌های تواشیح متقاضی

*سن بالای ۱۸ سال

*قاری ممتاز کشوری یا حداقل قاری ممتاز در سطح استان

*تأیید سطح فنی قاری توسط یک نفر از اساتید برجسته کشور

*دارا بودن روحیه همکاری و تحمل شرایط سختی که ناشی از کمبود امکانات در این سفر می‌باشد.

*عدم عضویت در کاروان نور در سال‌های گذشته

*حضور تمام وقت در ایام اعزام کاروان نور (۸ الی ۲۲ صفر ۱۴۴۰)

*داشتن پاسپورت به حداقل ۶ ماه اعتبار

گفتنی است؛ اسامی کاروان نور جمهوری اسلامی اعزامی به کربلای معلی، هفته اول مهرماه و پس از بررسی نتایج ثبت نام در فراخوان یاد شده، اعلام خواهد شد.

لینک ثبت نام قاریان اعزامی به عتبات در ایام اربعین حسینی (ع)

لینک ثبت نام گروه‌های تواشیح اعزامی به عتبات در ایام اربعین حسینی (ع)

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام اربعين حسيني عاشورا و تاسوعا ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۶۶۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ فرمانده قرارگاه اردویی و راهیان نور سپاه انصارالحسین استان همدان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همزمان با سالروز عملیات بازی دراز در مناطق غرب کشور مراسم اردوی راهیان نور در کشور آغاز می‌شود، گفت: امسال ۳ هزار نفر از استان همدان در قالب ۵۰ اتوبوس در این اردو شرکت می‌کنند.

سرهنگ کریمی با اشاره به اینکه این اردو در دو روز ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود، افزود: شرکت کنندگان در این اردو از مناطق عملیاتی مرصاد، بازی دراز، قراویز و پادگان ابوذر دیدن می‌کنند.

دیگر خبرها

  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • توضیحات وزیر کشور درباره انسداد مرز‌ها
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • مشکلات ۴۱۲ نقطه حادثه خیز پرتصادف مرتفع شد/ پیش‌بینی ۴ میلیون زائر برای اربعین امسال
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • نخستین گروه عمره‌گزاران ایرانی وارد مکه شدند
  • ۱۰۵۵ قزوینی به حج تمتع اعزام می‌شوند