Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - حضور همزمان منشا و علیپور برای دومین بازی متوالی به سود سرخپوشان به اتمام رسید. 

به گزارش وب‌سایت نود، حضور منشا در ترکیب پرسپولیس همیشه با تغییرات مثبتی همراه بوده. بازیکنی که اگرچه به لحاظ فنی و بدنی شرایط کاملا مطلوبی ندارد اما به روند تیمی پرسپولیس کمک کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تغییراتی که چون با گل یا پاس گل بازیکن نیجریه‌ای همراه نبوده معیار و فاکتوری برای اثبات نداشته است. بازی با الدحیل اما همان بازی‌ای بود که حضور مثبت منشا را در نهایت به اثبات رساند. بازیکنی که علاوه بر تمام تاثیرات مثبتش یک گل فوق‌العاده هم به ثمررساند تا این بار تاثیراتش با سند و مدرک باشد.

این بازی نشان داد که حضور همزمان منشا و علیپور تا چه حد می‌‌تواند هم به کیفیت بازی پرسپولیس و هم به کمیت گل‌های شاگردان برانکو کمک کند. بازی با نساجی و الدحیل قطر دو دیداری بود که این دو بازیکن در کنار هم دیگر قرار گرفتند و در این دو بازی 5 گل را وارد دروازه حریف کردند. دو گل سهم نساجی بود و سه گل هم سهم قویترین تیم آسیایی که تا این‌جای فصل جدید شکستی را تجربه نکرده است و مغلوب بازی هجومی و منطقی برانکو و شاگردانش شد. قبل از آن هم مقابل فولاد، آن‌ها بخاطر مصدومیت زودهنگام کامیابی‌نیا دقایق زیادی کنار هم بازی کردند و بخشی از پرگل‌ترین برد فصل پرسپولیس بودند.

با این سه نتیجه بدست آمده شاید برانکو تصمیم بگیرد تا تغییری در تفکراتش داده و از سیستم مورد علاقه‌اش دل کنده و او را در کنار علیپور در ترکیب اصلی قرار بدهد. اتفاقی که البته در بازی رفت مرحله بعد با توجه به محرومیت کمال کامیابی‌نیا به اجبار انجام خواهد شد. بعد از زوج‌هایی که پرسپولیس از دست داده مثل زوج طارمی-علیپور یا امیری-علیپور شاید این فصل این تیم بتواند زوج منشا- علیپور را در خط حمله داشته باشد. بازیکنی که آماده‌ترین بازی‌اش با پیراهن پرسپولیس، دوباره آن‌ها را به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا فرستاد.

 

30388

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: پرسپولیس داخلی اختصاصی لیگ برتر ایران ویژه علیرضا علیپور گادوین منشا الدحیل قطر جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۱۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جای خالی ستاره‌ آلومینیوم در جام حذفی (عکس)

به گزارش ورزش سه، ستاره آخرین تقابل پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی در بازی امروز حضور ندارد و حتی شانس حضور در جام حذفی را به طول کامل از دست داده است!

محمدرضا آزادی مهاجم جوان تیم فوتبال نساجی در آخرین بازی که تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم مقابل هم قرار گرفتند در نقش یک ستاره ظاهر شد و دو گل-یک پاس گل ارسال کرد تا در صعود آلومینیوم نقش ویژه ای ایفا کند.

آزادی در شب خاطره انگیز آلومینیوم گل اول و سوم این تیم را به ثمر رساند و یک پنالتی در دقیقه 71 از دست داد تا شانس هت‌تریک را از دست بدهد، او روی گل دوم آلومینیوم هم تاثیر گذار بود و با پاس گل علی‌نژاد را در موقعیت شوتزنی و گلزنی قرار داد.

در بازی امروز هم جوان‌های پرتعدادی در ترکیب آلومینیوم حضور دارند که می‌توانند جای خالی آزادی را پرکنند و خاطره ای مشابقه رقم بزنند، یونس اکبرپور و به ویژه مهدی لیموچی بازیکنانی هستند که امید اصلی مجتبی حسینی خواهند بود.

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ساعت 18:15 به میزبانی اراک برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رضا اسدی تقابل با پرسپولیس را از دست داد
  • قاتل پرسپولیس «بزرگ» بود؛ دیوانه وارترین شب زندگی شروین
  • اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی
  • قاتل پرسپولیس غایب در بازی برگشت؛ سپاهان این مهره را ندارد!
  • شب کم فروغ علیپور برای ژیل ویسنته مقابل اروکا
  • جای خالی ستاره‌ آلومینیوم در جام حذفی (عکس)
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • اوسمار در تور قاتل پرسپولیس