Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@02:19:29 GMT

نمایشگاه «حریم ریحانه» در دهگلان برپا شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۲۶۸۱

نمایشگاه «حریم ریحانه» در دهگلان برپا شد

عیسی فلاحی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دهگلان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: نمایشگاه «حریم ریحانه» در قالب پوستر با موضوع حجاب و عفاف به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر در محل سالن نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری دهگلان دایر شده است.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه با نگاهی به سیر تاریخی پوشش عفاف و حجاب در ایران و جهان اسلام برپا شده است، افزود: بررسی تحلیلی کشف حجاب، عفاف و حجاب در شعر فارسی، پوشش عفاف در ادیان مختلف و عفاف و حجاب در دین مبین اسلام از جمله مواردی است که در این نمایشگاه مورد توجه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دهگلان به اهداف برپایی این نمایشگاه اشاره و بیان کرد: ترویج و پاسداری از فرهنگ عفاف و حجاب که از مصادیق بارز امر به معروف و نهی از منکر از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است.
وی با تأکید بر لزوم تبدیل فعالیت های حوزه حجاب وعفاف به یک جریان فرهنگی اعلام کرد: نگاه تطبیقی در بحث حجاب و بررسی ریشه‌ای حجاب از ویژگی‌های بارز این نمایشگاه است.
فلاحی در پایان یادآور شد: نمایشگاه حریم ریحانه از 22 تا 27 شهریورماه جاری به مدت پنج روز در دو نوبت صبح و عصر پذیرایی بازدید علاقه‌مندان است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۲۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرادهای سابق شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب هنوز به قوت خود باقی است

دریافت 924 KB

به گزارش همشهری آنلاین،‌ طحان نظیف گفت: برخی ایرادات سابق شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب هنوز به قوت خود باقی است و انشاالله تا روزهای آینده جمع بندی و ارسال نظر را خواهیم داشت.

کد خبر 849316 برچسب‌ها خبر ویژه زنان - حجاب شورای نگهبان زنان

دیگر خبرها

  • نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای در اصفهان برپا می‌شود
  • (ویدئو) آجرلو: موافق لایحه عفاف و حجاب هستم؛ اگر به صحن می‌آمد بهتر بود
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • ایرادهای سابق شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب هنوز به قوت خود باقی است
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • تبیین طرح «عفاف و حجاب» توسط فرمانده سپاه تالش
  • برپایی نمایشگاه متفاوت با موضوع عفاف و حجاب در یزد
  • بانوان مشگین‌شهری در حمایت از طرح عفاف و حجاب فراجا تجمع کردند
  • عفاف و پاکدامنی جزء جدایی ناپذیر فرهنگ اصیل مردم کرمانشاه است