Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@03:16:42 GMT

استقرار مرکز نوآوري بانک رفاه

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۵۴۸۵

استقرار مرکز نوآوري بانک رفاه

خبرگزاري آريا - بانک رفاه در راستاي استقرار کامل بانکداري مدرن و بهره مندي از ظرفيت فناوري هاي نوين با امضاي تفاهم نامه با پارک علم و فناوري دانشگاه صنعتي شريف، ايجاد مرکز نوآوري را کليد زد.
به گزارش خبرگزاري آريا، در جلسه امضاي تفاهم نامه همکاري که با حضور مديران عالي دو مجموعه در 25 شهريور ماه سالجاري برگزار شد، زمينه هاي ايجاد مرکز نوآوري تشريح و اقداماتي که قرار است صورت گيرد بررسي شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سهماني مديرعامل بانک رفاه با اشاره به اينکه برخي از مشکلاتي که در نظام بانکي به وجود مي آيد حاصل سنتي بودن نظام بانکي است گفت: رويکرد سنتي به فعاليت هاي بانکداري تاکنون مشکلات بسياري را براي بانک ها به وجود آورده است؛ براي برون رفت از اين چالش بايد نسبت به سرمايه گذاري متناسب و مقتضي در حوزه فناوري هاي نوين و بانکداري مدرن اقدام شود.
وي با بيان اينکه همکاري مشترک بانک رفاه و دانشگاه صنعتي شريف و پارک علم و فناوري اين دانشگاه به منظور عبور از بانکداري سنتي و ورود به عرصه بانکداري مدرن و فناورانه است افزود: اميدواريم با آغاز اين همکاري سرعت تغييرات در بانک افزايش يابد. ايمان داريم که اين همکاري مي تواند علاوه بر ايجاد فرصت و زمينه مناسب براي تحقيق و پژوهش کارکنان، شرايط مطلوبي را براي توسعه کسب و کار بانک فراهم سازد.
مرکز نوآوري بانک با استفاده از دانش روز بانکداري و همچنين بهره مندي از ظرفيت هاي فناورانه در پي توسعه کمي و کيفي خدمات بانک و بازتعريف بانکداري در نظام بانکي کشوراست.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۵۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت

شانا _ گروه فیلم: آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس روز شنبه (۱۵ اردیبهشت) با حضور اسماعیل کفایتی، رئیس پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت برگزار شد.

دریافت 58 MB

دیگر خبرها

  • حضور همراه اول در برگزاری نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس 2024
  • ثبت نام در جشنواره‌های بین المللی و فناوری خوارزمی آغاز شد
  • مرکز ملی نوآوری مغز راه اندازی می‌شود
  • مرکز ملی نوآوری مغز در بیمارستان فیروزگر تهران راه‌اندازی می‌شود
  • اکوسیستم فناوری کشور زیر سقف «اینوتکس ۲۰۲۴»
  • افزایش سهم بازار هدف غایی صنعت بانکداری است
  • کدام ‌حوزه‌های فناورانه در کیش به توسعه می‌رسند
  • آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود
  • گزارش تصویری | تشییع شهید گمنام در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت