Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:ع زم مردم، دولت و ارتش سوریه برای به ثمررساندن مقاومت در برابر جریان‌های تروریستی بسیار راسخ است. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، جواد کریمی‌قدوسی با اشاره به مذاکرات تهران در باره اوضاع سوریه و پاکسازی ادلب از تروریست ها، گفت: ادلب تنها نقطه در کشور بزرگ سوریه است که دچار مصیبت و بحران ناامنی شده است؛ با وجود تخریب زیرساخت‌ها در سوریه توسط کشور‌هایی مانند رژیم صهیونیستی آمریکا، فرانسه، انگلیس، آل سعود، امارات و در بعضی از نقاط ترکیه؛ سوریه امروز کشور خود را بصورت یک دست و یکپارچه از وجود این تروریست‌ها پاکسازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه ادلب آخرین سنگر داعش و جریان‌های تروریستی است، افزود: تا جایی که مطلع هستیم و در سفری که با کمیسیون امنیت ملی مجلس به سوریه داشتیم؛ در دیدار با بشار اسد، وی اعلام کرد که ما تا آخرین فردی که در مقابل سوریه اسلحه دست گرفته باشد و نبرد کند، با آن مبارزه را ادامه خواهیم داد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عزم مردم، دولت و ارتش سوریه برای به ثمررساندن مقاومت در برابر جریان‌های تروریستی بسیار راسخ است، تاکید کرد: مردم و دولت سوریه در مورد ادلب هرگز کوتاه نمی‌آیند.

کریمی قدوسی با بیان اینکه ممکن است گذرگاهی پیدا شود واین افراد تروریست بتوانند با کشتی به سمت کشور‌های اروپایی و یا ترکیه بروند، ادامه داد: دو راه برای تروریست‌ها می‌ماند، اول اینکه کل جریان‌های تروریستی که از همه نقاط جمع هستند اسلحه را زمین گذاشته و تحویل دولت بدهند و خودشان را تسلیم کنند و دولت هم با آن‌ها با رافت برخورد کند؛ همان طوری که در مقاطع دیگر هم عمل کرده است، این بهترین راه است؛ البته در بین این افراد هم ممکن است تروریست‌های دیگر کشور‌ها به خصوص از اروپا باشند که باید همه به کشور‌های خودشان برگردند و برای آن‌ها که در سوریه هستند تنها راه تسلیم و عذرخواهی است و باید سلاح‌های سبک و سنگین، مهمات و همه مراکزی که در اختیار دارند را تحویل دهند.

طبق گزارش خانه ملت عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به راه دوم تروریست‌ها ادامه داد: راه دوم برای تروریست‌ها این است که آماده نبرد سرنوشت‌سازی شوند؛ ارتش و مردم سوریه و جریان مقاومت با تمام توان خود را آماده نبرد کرده اند. پاکسازی را در نقاط دیگر انجام و نیرو‌های خود را به سمت ادلب حرکت داده اند و قطعاً این نبرد سرنوشت‌ساز را دولت سوریه انجام خواهد داد و یقینا ادلب را از شر تروریست‌ها نجات داده و پاکسازی می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جواد کریمی قدوسی کمیسیون امنیت ملی مجلس اوضاع سوریه رژیم صهیونیستی بشار اسد مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۶۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه | ویدئو

دریافت 21 MB

به گزارش همشهری آنلاین، وزارت دفاع سوریه صحنه‌هایی را از هدف قرار دادن خودروهای زرهی تروریست‌ها در حومه‌های حلب و ادلب و انهدام چند پهپاد در حومه لاذقیه منتشر کرد.

کد خبر 847865 منبع: ایسنا برچسب‌ها تروریسم در جهان ترور خبر ویژه سوریه

دیگر خبرها

  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه | ویدئو
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی
  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • آمریکا گروهک‌های تکفیری منطقه را احیا می‌کند
  • حملات تروریست نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است
  • برگزاری بیش از ۲۵ تظاهرات در ادلب برای سرنگونی «الجولانی»