Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@00:21:21 GMT

سوختگی 2 مصدوم حادثه آزاد راه کاشان خطرناک نیست

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۷۹۰۲۲

یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از تهران عازم کرمان بود، دوشنبه شب حدود ساعت 11 و 30 دقیقه در آزاد راه کاشان و 25 کیلومتری نطنز پس از برخورد با یک تانکر حامل سوخت گازوئیل واژگون شد و در باند مخالف آتش گرفت، بر اساس آخرین آمار اعلام شده 19 نفر در این حادثه جان خود را از دست دادند و 27 تن نیز مصدوم شدند.
مجید طاهریان روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اضافه کرد : شب گذشته 2 مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در آزاد راه کاشان که دچار سوختگی شده بودند توسط اورژانس به بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه این مصدومان یک زن 40 ساله و یک مرد 19 ساله اهل جیرفت هستند، گفت : هر دو دچار سوختگی 15 درصد هستند اما مرد جوان دچار مصدومیت هایی در ناحیه سر نیز شده است.
طاهریان با تاکید بر اینکه شرایط عمومی هر دو بیمار مساعد است، افزود : مرد جوان برای بررسی مصدومیت ناحیه سر به بیمارستان آیت الله کاشانی اصفهان اعزام شده است و پس از معاینه و درمان در آن مرکز به بیمارستان سوانح سوختگی باز می گردد.
مرکز آموزشی درمانی سوانح سوختگی امام موسی کاظم (ع) در شمال کلان شهر اصفهان دارای بخش های سوختگی اطفال، سوختگی مردان، سوختگی زنان، بخش جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی و مراقبت های ویژه است.
این بیمارستان به عنوان یک مرکز آموزشی- درمانی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به لحاظ تخصصی پذیرای بیماران از استان های مختلف کشور است و حدود یکصد تخت فعال دارد.
3011/ 6022
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت آزاد راه استان های مختلف کشور اصفهان زنان مردان رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۷۹۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز فاضلاب در پارک پرواز تبریز چهار مصدوم به جا گذاشت

وحید شادی نیا اعلام کرد: عصر امروز یکشنبه براثر انفجار در چاه فاضلاب چهار نفر دچار مصدومیت شدند و توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا تبریز انتقال یافتند.

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی همچنین گفت: عصر امروز بر اثر انفجار کپسول گاز در منزل مسکونی در روستای ایرانق شهرستان بستان آباد ۶ نفر راهی بیمارستان شدند که اقدامات لازم درمانی اورژانس برای آنها انجام پذیرفت.

شادی نیا با اشاره به اینکه ۶ نفر در این حادثه دچار سوختگی اندام شدند، گفت: مصدومان توسط آمبولانس فوریت‌های پزشکی بستان آباد به بیمارستان سینا در تبریز منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • انفجار گاز فاضلاب در پارک پرواز تبریز چهار مصدوم به جا گذاشت
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • افشای راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • مرد نقاش، راز آتش زدن همسر و فرزندش را فاش کرد
  • راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان
  • جنایت مرد نقاش | او همسر و پسر ۱۱ ساله خود را آتش زد!
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت