Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از حضور ۳۰ هزار زائر ایرانی در کشور عراق همزمان با فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی امسال خبر داد.

مرتضی آقایی، مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت در گفتگو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به اینکه خوشبختانه بر اساس اقدامات صورت گرفته روزانه بیش از 2 هزار زائر ایرانی از طریق کاروان های زیارتی به عتبات عالیات اعزام می شوند، گفت: این مهم در حالیست که طی دو روز آینده تعداد زائران ایرانی حاضر در شهر کربلا و همچنین نجف به 30 هزار نفر خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این بین باید یادآور شد حدود 60 درصد این افراد به صورت زمینی و همچنین 40 درصد مابقی از طریق مرز هوایی برای زیارت عتبات عالیات اعزام می شوند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون گزارشی از سوی مسئولان سازمان حج و زیارت مستقر در کربلا نسبت به بروز مشکل برای زائران ایرانی حاصل نشده است، اظهار کرد: شاید همه ساله برخی مشکلات برای زائران ایجاد میشد اما در سال جاری به دلیل اعزام افراد در قابل کاروان های تحت نظارت سازمان حج و زیارت، خدمات با بهترین کیفیت به افراد ارائه می شود.

آقایی افزود: البته شاید برخی افراد که به صورت انفرادی یا حتی در قالب کاروان های خارج از تحت پوشش به عتبات سفر می کنند به دلیل اقدامات در حسینیه ها یا مراکز دیگر از امکانات خاص برخوردار نباشند اما در صورت بروز مشکل تلاش می شود دغدغه این افراد نیز بررسی شود.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه افرادی که قصد زیارت عتبات عالیات در دهه دوم محرم را دارند می توانند به یکی از 2 هزار و پانصد دفتر تحت پوشش سازمان حج و زیارت مراجعه کنند، اظهار داشت: البته امکان ثبت نام از طریق مراجعه با سایت atabatorg.haj.ir  نیز برای زائران وجود دارد.

 

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: محرم ماه محرم شیرخوارگان حسینی عزاداری امام حسین ع شیرخوارگان تعزیه خوانی شهید گمنام محرم حسینی عزاداری محرم عزاداری عاشورای حسینی عتبات عالیات عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۲۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع اعزام می‌شوند

سید حمید مصطفایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امسال تعداد هزار و ۲۱۰ زائر از لرستان عازم سرزمین وحی و حج تمتع خواهند شد.

وی عنوان کرد: این تعداد زائر در قالب هشت کاروان از لرستان به حج تمتع مشرف خواهند شد.

مدیرکل حج و زیارت لرستان، ادامه داد: برنامه‌های متعددی برای آموزش زائران در نظر گرفته شده است و در این راستا همایش متمرکز آموزش زائران شهرستان‌های کوهدشت و خرم‌آباد را تا کنون برگزار کرده‌ایم.

کد خبر 6097728

دیگر خبرها

  • نشست مسئولان حوزه حج و زیارت با فرماندهان پلیس فرودگاه‌های کشور
  • ثبت‌نام ۳۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • ۲۲ وسیله ضروری برای زائران حج تمتع
  • اعلام آمادگی ۳ هزار و ۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • اعلام آمادگی ۳۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • زائران ایرانی آماده حج تمتع شدند + تصاویر
  • مرز خسروی روز به روز مورد استقبال بیشتر زائران قرار می‌گیرد
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی