Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، استفان دی میستورا فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور سوریه خواستار پیگیری سریع فرایند سیاسی در سوریه شد.
وی گفت: مردم سوریه چشم به سازمان ملل دارند تا فرایند سیاسی را تسهیل کند، فرایندی که به آنها کمک کند از این جنگ خارج شوند و وارد آینده ای بهتر شوند - آینده ای که خود آنها به صورت مستقل و دموکراتیک تعیین می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مستلزم گفتگوی واقعی در مذاکرات واقعی است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: دی میستورا سازمان ملل سوریه مستقل بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۶۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم شورای نگهبان برای کاندیداهای دور دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان گفت: براساس ماده ۶۸ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی این امکان برای نامزدها وجود دارد که نمایندگان خود را برای حضور در شعب اخذ رأی معرفی کنند.

بنابر روایت خبرگزاری صدا وسیما، طحان نظیف افزود: بر این اساس علاوه بر مجریان و ناظران نمایندگان کاندیداها هم از ابتدای فرایند رأی گیری تا انتهای فرایند یعنی تا شمارش آراء در شعب اخذ رأی می توانندحضور داشته باشند.

وی ادامه داد: این امکان از طریق سامانه داوطلب که نشانی آن در اختیار نامزدها قرار داده شده فراهم شده و نامزدها می توانند از طریق این سامانه نمایندگان خودشان را معرفی کنند، البته ثبت نام چند روزی است که آغاز شده و از طریق پیامک به داوطلبان هم اطلاع رسانی شده است.

سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: ساعت ۱۴ فردا آخرین مهلت معرفی این نمایندگان است که نامزدها می‌تواننداز طریق مراجعه به این سامانه آنها را معرفی کنند و این مهلت قابل تمدید نخواهد بود.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903929

دیگر خبرها

  • خبر مهم شورای نگهبان برای کاندیداهای دور دوم انتخابات
  • مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود
  • پیش بینی ایرانی ها از ۵ سال آینده کشور چیست؟ (+اینفوگرافی)
  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی مردمی
  • انتخابات در حزب بعث؛ گام نخست سوریه برای ورود به دوره پساجنگ
  • پیگیری وضعیت اقلام و تجهیزات منوریل در گمرکات کشور
  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه
  • تاکید ایران بر پیگیری جنایات و محاکمه سران رژیم اسرائیل
  • تاکید امیرعبداللهیان بر پیگیری جنایات و محاکمه سران رژیم اسرائیل