Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تحقیقات جدید نشان می‌دهد شمار افرادی که به دلیل مصرف بیش از حد مواد مخدر در شهر نیویورک جان خود را از دست می‌دهند افزایش داشته و در حال حاضر هر ۶ ساعت یک نفر در این شهر جان خود را بر اثر مصرف بیش از حد مواد مخدر از دست می‌دهد.

نشریه آمریکایی وال استریت ژورنال می‎نویسد: بر اساس این تحقیقات سال ۲۰۱۷ این روند افزایش داشته و به ۱۴۸۷ مورد رسیده است که در مقایسه با سال پیش از آن ۶۲ مورد بیشتر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای هفتمین سال متوالی شمار افرادی که در شهر نیویورک در پی مصرف بیش از حد مواد مخدر جان خود را از دست داده‌اند روند افزایشی داشته و در حال حاضر هر ۶ ساعت یک نفر در این شهر بر اثر مصرف بیش از حد مواد مخدر جان خود را از دست می‌دهد.

سال ۲۰۱۷ به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر ۲۱.۲ نفر جان خود را بر اثر مصرف بیش از حد مواد مخدر جان خود را از دست داده‌اند و این در حالی است که این آمار در سال پیش از آن ۲۰.۷ نفر و در سال ۲۰۱۵ نیز ۱۳.۷ نفر به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر بوده است.

مقامات وزارت بهداشت در نیویورک که این تحقیق جدید را انجام داده‌اند می‌گویند که «فنتالین» به عنوان یک داروی بیهوشی و آرام‌بخش ترکیبی قدرتمند عامل بیش از نیمی از این مرگ و میر‌ها است.

بر اساس اعلام مقامات بهداشتی نیویورک فنتالین که به طور فزاینده‌ای با مواد مخدری مانند کوکائین ترکیب می‌شود از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ عمده دلیل افزایش مرگ و میر ناشی از مصرف بیش از اندازه مواد مخدر در نیویورک بوده است.

تحقیقات وزارت بهداشت دومین عامل این نوع مرگ و میر در نیویورک را «هرویین» معرفی کرده است.

مقامات بهداشتی نیویورک می‌گویند بیشترین میزان «اُوردوز» در بین سیاه‌پوستان نیویورک روی می‌دهد و در رده سنی ۵۵ تا ۸۴ سال مرگ بر اثر اوردوز افزایشی ۱۶ درصدی داشته است.

دکتر «اوکزیرین باربوت» از مسئولین این تحقیق با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است که برای نخستین بار طی دهه اخیر خطر اُوردوز مرگبار در میان سیاه‌پوستان آمریکایی-آفریقایی از این خطر در میان سفیدپوستان بیشتر شده است.

منبع:میزان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا اعتیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۸۸۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛فرمانده انتظامی خرم آبادگفت:در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و سوداگران مرگ در دستور کار مأموران این شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ نبی اله قاسمی افزود:مآموران انتظامی اين شهرستان پس از شناسایی با هماهنگی قضایی ۱۱ سوداگر مرگ را دستگير  کردند.
وی گفت:در بازرسی از مخفيگاه این سوداگر مرگ هشت کيلو و ۱۰۹ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف ، ۲۷ معتاد متجاهر جمع آوری و تحويل مراکز ترک اعتياد شدند.

دیگر خبرها

  • عکس‌های تکان‌دهنده از سردر یک باشگاه لیگ برتری؛ بافت فرسوده یا ساختمان باشگاه صنعت نفت آبادان؟
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ببینید | ادعای تکان‌دهنده میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!
  • اعترافات تکان‌دهنده؛ ۳ جنایت خانوادگی در ۲۴ ساعت
  • اعترافات تکان‌دهنده همسرکُش‌ها / ۳ جنایت خانوادگی در ۲۴ ساعت
  • اعلام وضعیت انسانی اضطراری در سودان / مردم از گرسنگی علف می خورند/ گزارش های تکان دهنده از تعرض جنسی به آوارگان
  • اعترافات تکان‌دهنده همسرکُش‌ها | ۳ جنایت خانوادگی در ۲۴ ساعت رخ داد + تصاویر قاتلان و صحنه‌های قتل
  • (ویدئو) لحظه تکان‌دهنده خودکشی یک زن در سالن تیراندازی
  • ببینید | لحظه تکان‌دهنده خودکشی یک زن در سالن تیراندازی / حاوی تصاویر ناراحت‌کننده
  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!