Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: دوستی نازنین با یک زن مطلقه باعث شد تا زندگی او از هم بپاشد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، نازنین، زن 27 ساله برای شکایت از همسرش در دادسرا حاضر شد و به بازپرس گفت: 22 ساله بودم برای این که هیجانات روحی خود را تخلیه کنم در باشگاه ورزشی ثبت نام کردم و با ورزش Sport های رزمی سعی می کردم خودم را به رخ دیگران بکشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این زن بیان کرد: در همین روزها بود که با ناهید آشنا شدم. او زنی 28 ساله و مطلقه بود که ساعات زیادی را در باشگاه می گذراند. دوستی من و هستی خیلی زود صمیمانه شد به طوری که بیشتر اوقات را در کنار یکدیگر می گذراندیم.

وی بیان کرد: آن قدر صمیمی شده بودیم که همه جزئیات زندگی ام را برای ناهید تعریف می کردم و تقریبا از وحید، همسرم غافل شده بودم. همسرم از این وضعیت ناراحت بود مدتی بعد ناگهان رفتار و گفتار همسرم درباره ناهید کاملا تغییر کرد و همواره از خوبی های او سخن می گفت.

نازنین گفت: تا این که یکی از دوستان مشترک من و ناهید ما را به یک میهمانی مختلط در خارج از شهر دعوت کرد. وحید طبق معمول به بهانه کشیک در مرکز درمانی این دعوت را نپذیرفت. ناهید هم عنوان کرد که بیمار است و نمی تواند به میهمانی بیاید. به ناچار به تنهایی سرقرار رفتم اما به دلیل آماده نبودن ویلا، این میهمانی چند ساعت به تاخیر افتاد.

وی اضافه کرد: من این فرصت را غنیمت شمردم و به طرف منزل ناهید به راه افتادم تا او را برای رفتن به میهمانی راضی کنم چرا که گوشی او خاموش بود و به تلفن هایم پاسخ نمی داد.

نازنین گفت: وقتی با کلیدی که در دست داشتم وارد منزل ناهید شدم چشمانم از تعجب گرد شد. وحید با ناهید در حالی که هیچ لباس در تن نداشتند همدیگر را روی مبل در آغوش گرفته بودند تازه فهمیدم که روز تولد همسرم است. وحید گفت: ناهید کم توجهی تو به زندگی مشترکمان را جبران کرده است. و من او را صیغه خودم کرده ام. از شدت عصبانیت با 110 تماس گرفتم اما او کتکم زد و دستم را شکست.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرگ ناگهانی قاری مشهور قرآن هنگام تلاوت سوره "ملک" + فیلم و عکس

3 پسر 17 ساله آخر شب با اسلحه سراغ دختر 18 ساله رفتند

مرگ مشکوک دختر جوان تهرانی در خانه پدری

کیف ضد گلوله حسن روحانى را ببینید +عکس

ماجرای جنجالی آموزش آرایش توسط سلبریتی مشهور در ایام عزاداری چیست؟ + عکس

زن جوان گوش پسر بی حیا را از بیخ برید + عکس

در 100 ثانیه اتفاق افتاد / دزد بدشانس به سزای اعمالش رسید! + فیلم

مرگ زن جوان به خاطر باز شدن ناگهانی در کامیون + فیلم

بخشش مادرانه قاتل در آستانه عاشورا + عکس

نوعروس جوان خودش را دار زد !

دعوای شدید یک زن و مرد در پرواز هواپیمایى ماهان / مسافران چه گفتند! + فیلم

بوکسور معروف نامزدش را به خاطر دوشیزه نبودن تکه تکه کرد + عکس 16+

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حوادث Accidents ورزش Sport منزل اخبار حوادث زندگی شکست دوست میهمانی همسرم عکس فیلم ویدیو ها قتل زندگی پدر تهران اتوبوس شیطان صفت دختران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۶۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم به قتل: برای نجات خودم شوهـرم را کشتم

زن جوان که به اتهام قتل همسرش با کارد میوه‌خوری پای میز محاکمه ایستاده بود مدعی شد، شوهرش قصد داشته او را خفه کند.

به گزارش مشرق، اردیبهشت سال ۱۴۰۲ زن جوانی به نام مریم، هراسان از خانه‌اش خارج شد و در حالی که از قتل شوهرش خبر می‌داد از همسایه‌ها کمک خواست.

دقایقی بعد مأموران پلیس پاکدشت در محل حاضر شدند و پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد که مرد ۴۲ ساله‌ای به نام کریم با ضربه کارد به قلبش جان باخته است.

همسر مقتول پس از حضور در پلیس آگاهی به قتل همسرش اعتراف کرد و در تشریح ماجرا به مأموران گفت: ۴ سال پیش با کریم ازدواج کردم اما از همان روزهای اول زندگی‌مان به اختلاف خوردیم و مدام باهم دعوا می‌کردیم تا اینکه خانواده‌های‌مان توصیه کردند اگر بچه‌دار شویم اختلاف‌هایمان حل می‌شود. دوسال بعد صاحب فرزند شدیم. اما همسرم هر روز بداخلاق‌تر از قبل می‌شد و ما همیشه باهم درگیر بودیم. او سر هر موضوعی من را به باد کتک می‌گرفت. کار درست و حسابی نداشت و ما همیشه با مشکلات اقتصادی روبه‌رو بودیم.

وی درباره روز حادثه نیز گفت: صبح خواب بودم که همسرم با کتک بیدارم کرد و از من خواست تا به‌سرعت برایش صبحانه آماده کنم. در حال درست کردن چای بودم که به دلیل مخارج نوزادمان با من دعوا کرد و گفت که چرا بچه را از شیرخشک نمی‌گیری و چرا از پوشک استفاده می‌کنی؛ من پول خرید شیرخشک و پوشک ندارم و... بعد هم به من گفت که باید گوشی تلفنم را به او بدهم تا آن را چک کند، وقتی من مخالفت کردم به جانم افتاد و کتکم زد، با دستانش گلویم را فشار داد به‌طوری که چشم‌هایم سیاهی رفت، درحالی که برای نجاتم تقلا می‌کردم دستم به چاقویی خورد و آن را برداشتم و ضربه‌ای به او زدم که روی زمین افتاد و غرق در خون شد.

در این میان پزشکی‌قانونی نیز در گزارشی علت مرگ را پارگی شریان‌های قلب و خونریزی شدید داخلی اعلام کرد.

با تکمیل تحقیقات و اعتراف صریح متهم، صحنه جرم بازسازی شد و پرونده برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در دادگاه چه گذشت

در ابتدای این جلسه پدر و مادر مقتول از طرف خود و نوه خردسالشان درخواست قصاص کردند.

پدر کریم به قضات گفت: متهم برای تبرئه خودش دروغ گفته، پسرم هیچ‌گاه او را کتک نزده بود. ما نمی‌دانیم که واقعاً چه اتفاقی افتاده و عروس‌مان چگونه با بی‌رحمی پسرمان را به قتل رسانده است اما هرگز حاضر به مصالحه نیستیم و درخواست قصاص او را داریم.

پس از آن متهم به جایگاه رفت و به قضات گفت: روز حادثه با شوک ضربه‌های کریم از خواب پریدم بعد هم سر موضوعی با من درگیر شد و گلویم را گرفت، داشتم خفه می‌شدم و از آنجا که همسرم مرد تنومندی بود، نمی‌توانستم خودم را از دستش نجات دهم و چشم‌هایم سیاهی ‌رفت.

دستم را روی زمین می‌کشیدم که به یکباره دستم به کارد میوه‌خوری خورد و آن را جلوی سینه‌اش گرفتم تا بترسد و رهایم کند اما چاقو ناخواسته وارد قلبش شد.

آنقدر شوکه شده بودم که نمی‌دانستم چه کار کنم تا به خودم آمدم از همسایه‌ها کمک خواستم.

در ادامه قاضی از متهم پرسید شما چاقو را برای ترساندن همسرتان جلوی قفسه سینه‌اش گذاشتید یا برای دفاع از خودتان؟

متهم جواب داد: برای ترساندن همسرم. من چاقو را بین خودم و او قرار دادم تا گلویم را رها کند اما او قصد جانم را کرده بود.

با پایان جلسه قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • حرکت آیت‌الله لاری زمینه‌ساز شکل‌گیری انقلابی بر مبنای نظریه ولایت مطلقه فقیه است
  • ردپای زن معتاد در قتل شوهر خواهرش
  • شکایت از عروس بعد از مرگ پسر
  • پرونده مرگ مدیر شهرداری پیچیده شد؛ 3 کارمند در بازداشتند
  • قتل فجیع در خانه مجردی با ادعای مسائل اخلاقی و زشت!
  • برای نجات خودم شوهرم را کشتم
  • طلاق از شوهر به‌خاطر خیلی خوب‌بودن!
  • پیشنهاد دائمی شدن قراردادهای موقت مشاغل پنج ساله به کجا رسید؟ | آخرین وضعیت لایحه اصلاح قانون کار برای قراردادهای کاری
  • متهم به قتل: برای نجات خودم شوهـرم را کشتم
  • این زن شوهرش را با چاقو کشت