Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@03:14:09 GMT

تذکر نماینده همدان به سه وزیر درباره هیئت‌های عزاداری

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۶۹۷۹۸۴

تذکر نماینده همدان به سه وزیر درباره هیئت‌های عزاداری

امیر خجسته از بی‌برنامه‌گی‌های ۳ وزارتخانه برای عدم تامین مایحتاج هیئت‌های عزاداری انتقاد کرد. ۲۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات

 امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با تذکر به سه وزیر صنعت معدن و تجارت ، کشاورزی و اقتصاد و دارائی درباره  رها کردن بازار و در تنگنا گذاشتن هیئت‌های حسینی گفت : متاسفانه تعهدات و قول‌هایی که به هیئت‌ها برای تهیه مایحتاجشان داده شده بود به هیچ وجه عملی نشد و  بسیاری از هیئت‌های حسینی سر درگم در بازار به دنباله تهیه اقلامی هستند که با چند برابر قیمت در حال  خریدو فروش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با انتقاد از مشکلاتی که برای خرید مایحتاج هیئت‌های مذهبی که در چند روز گذشته پیش آمده، ادامه داد:  مگر می‌شود به یک باره گوشت نایاب شود، مگر در کشور بیماری آمده که نمی‌شود این وضع را مدیریت کرد . قرار بوده به هیئت‌ها کمک شود و این گونه اقلام توسط دولت تامین شود ولی با خلف وعده این وزارت خانه‌ها این‌روزها مشکلاتی برای هیئت‌های عزاداری حسینی ایجاد شد.

نماینده مردم همدان در مجلس با اشاره به این که در طول جنگ با آن همه سختی و مشقت به هیئت‌های حسینی تا 30 قلم کالا برای تامین مایحتاجشان کمک می‌شد، افزود : امروز هیچ مسئولی پاسخگو نیست.

خجسته خاطر تصریح کرد: : این به هم ریختگی‌ها و بی‌برنامه‌‌گی‌های وزارت صنعت معدن تجارت، کشاورزی و دیگر وزارت‌خانه‌های دخیل باعث می‌شود  تصمیمات قاطع‌تری اتخاذ کند.

انتهای پیام/

R1373/P1010114/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط نمایندگان مجلس مجلس دهم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایندگان مجلس مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۶۹۷۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در مهردشت +فیلم

به مناسبت فرارسیدن شهادت مظلومانه رئیس مذهب شیعه، امام جعفر صادق (ع) هیئت زنجیرزنی امام حسین (ع) محله اردی از مسجد جامع تا مسجد امیرالمؤمنین (ع) مهردشت به عزاداری‌ پرداختند.

مردم این دیار با زنجیرزنی در این هیئت عزاداری عشق و ارادت خود را به امام صادق (ع) نشان دادند.

شهر مهردشت در بخش بهمن شهرستان ابرکوه در فاصله حدود ۱۶۰ کیلومتری مرکز استان یزد و ۱۲ کیلومتری مرکز شهرستان ابرکوه واقع شده و مرکز بخش بهمن است.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • انتخاب رئیس هیئت اتومبیل رانی و موتورسواری استان اصفهان
  • حسینی آذرخوارانی سکان‌دار هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • حسینی آذرخوارانی سکان دار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند
  • هیئت عزاداری سادات محله فروشان به مناسبت سالروزشهادت امام صادق(ع)
  • عزاداری مردم استان همدان، سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در مهردشت +فیلم
  • تذکر معنادار امام جمعه تبریز به کاندیداهای دور دوم تبریز در انتخابات مجلس
  • آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی