Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@23:01:10 GMT

واکنش رئیسی به حواشی سیاسی اخیر +عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۱۵۴۰

واکنش رئیسی به حواشی سیاسی اخیر +عکس

حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی با انتشار پستی در توئیتر نسبت به حواشی سیاسی اخیر واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی با انتشار پستی در توئیتر نسبت به حواشی سیاسی اخیر واکنش نشان داد.

در بخشی از این پست آمده است: سلم مربوط به کسانی است که با قرآن و اهل بیت (ع) و امام جامعه اسلامی باشند و اگر کسی از این خیمه گاه بیرون رفت و در صف مقابله قرار گرفت به جبهه دشمنان دین خدا و اولیاء الله پیوسته و در دشمنی با ما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: فردا

کلیدواژه: تولیت آستان قدس رضوی حواشی سیاسی رئیسی عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۱۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس فتا نسبت به شایعات انتخاباتی در خوزستان

رئیس پلیس فتا استان خوزستان گفت: هر گونه نشر آگهی یا انتشار مطالب منفی درباره نامزدهای انتخاباتی و گروه‌های سیاسی در رسانه‌های همگانی و شبکه های اجتماعی ممنوع است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ کارآگاه علی حسینی رئیس پلیس فتا استان خوزستان اظهار داشت: از آنجا که برابر قانون، پلیس فتا ناظر به اجرای ماده 79 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی است و به موجب این ماده ی قانونی "درج یا نشر محتواهایی علیه نامزدهای انتخاباتی، احزاب و گروهک‌های سیاسی یا اعلام خلاف واقع انصراف نامزدها توسط رسانه‌های همگانی شامل ابزارهای چاپی، الکترونیکی یا دیجیتال یا تمام شبکه‌های رسانه‌ای که محتوای نوشتاری، شنیداری، دیداری یا تلفیقی از آنها در معرفی یا قابل دسترسی برای عموم مردم است، ممنوع شده و جرم انگاری شده است.

وی با اشاره به اینکه سرعت انتشار و بازنشر شایعات و اخبار جعلی پیرامون انتخابات در شبکه‌های اجتماعی باعث می‌شود تا کاربران بدون آگاهی از صحت و سقم مطلب آن را انتشار دهند، تصریح کرد: انتشار محتوای مجرمانه نیز برابر قانون جرم است.

رئیس پلیس فتا استان خوزستان از کاربران خواست تا قبل از انتشار یا باز نشر یک خبر پیرامون هر کاندیدای انتخاباتی از درستی و صحت آن مطمئن شوند و برای این کار رجوع به رسانه‌های رسمی حداقل کاری است که کاربران باید انجام دهند.

حسینی افزود: پلیس فتا با رصد شبانه‌روزی فضای سایبری هر گونه محتوای مجرمانه در خصوص انتخابات را بلافاصله احصا و ضمن تشکیل پرونده جهت برخورد قانونی به مراجع قضایی ارسال خواهد کرد.وی از کاندیداهای انتخاباتی خواست که به حامیان و ستادهای انتخاباتی خود در خصوص انتشار شایعات و اخبار جعلی پیرامون دیگر کاندیداها گوشزد کرده و قوانین تبلیغات در فضای مجازی را رعایت کنند.

رئیس پلیس فتا استان خوزستان با بیان این‌که کارشناسان پلیس فتا به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان است، خاطرنشان کرد: کاربران در صورت مواجهه با موارد مشکوک، موضوع را از طریق وب‌سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir و یا شماره تلفن 096380 گزارش کنند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • هشدار پلیس فتا نسبت به شایعات انتخاباتی در خوزستان
  • بارش‌های اخیر بخشی از کمبود بارش در بخش کشاورزی را جبران کرد
  • واکنش دانشگاه تهران به حواشی برخی انتصابات در دانشکده خانواده
  • واکنش سپاهان به حواشی پیرمرد حاشیه‌ ساز؛ گویا رگ غیرت شما فقط در برخی موارد بیرون می‌زند!
  • اهداف سیاسی و ابعاد رسانه‌ای گزارش اخیر بی بی سی جهانی
  • واکنش باشگاه سپاهان به حواشی مرد حاشیه‌ساز
  • واکنش زاکانی به حواشی قرارداد واردات خودروهای برقی
  • انتشار وضعیت فرهنگی ایران در پیمایش ارزش‌های جهانی