Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@03:13:49 GMT

تیراندازی در مریلند دستکم سه کشته بر جای گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۳۱۱۳

تیراندازی در مریلند دستکم سه کشته بر جای گذاشت

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری برنا،  این رویداد در ساعت ۹ صبح پنجشنبه ۲۰ سپتامبر (۲۹ شهریور) در منطقه هاردفورد کانتی واقع در ۵۰ کیلومتری شمال کلانشهر بالتیمور اتفاق افتاد. گفته می‌شود حدود ۱۰۰۰ نفر در این مرکز کار می‌کنند.

 به گزارش رسانه‌ها، در قسمت پخش یک فروشگاه زنجیره‌ای داروخانه رایت‌−اید درگیری مسلحانه رخ داده است که در اثر آن سه نفر کشته و چند تن دیگر زخمی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته‌ی مقامات پلیس، فرد مهاجم در جریان دستگیری به شدت مجروح شده است و هم‌اکنون در بیمارستان به سر می‌برد و خطر مرگ او وجود دارد. هنوز انگیزه فرد مهاجم معلوم نیست.

 در این فاصله پلیس اعلام کرده که امنیت به این منطقه بازگشته و مسیرهای مسدود شده باز شده‌اند. این سومین تیراندازی در مریلند در چند روز گذشته است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان تیراندازی رسانه مرگ برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۳۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ فرمانده انتظامی خرم آباد گفت:در پی اعلام مرکز فوريت های پليس ۱۱۰ مبنی بر يک فقره تيراندازی به سمت اماکن خصوصی، مراتب در دستور کار پليس استان قرار گرفت.
سرهنگ نبی اله قاسمی افزود:مأموران کلانتری۱۶ خرم آباد با اشراف اطلاعاتی يک عامل تيراندازی را در اين زمینه شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را در مخفيگاهش به همراه يک قبضه سلاح کمری دستگير کردند.
وی با بيان اين که متهم انگيزه خود را اختلافات قبلی عنوان کرد ،گفت:متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • تیراندازی، مراسم عروسی در ونایی بروجرد را به عزا تبدیل کرد
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • یک کشته بر اثر حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید
  • نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد
  • کشته شدن مردی که با خودرو به موانع امنیتی کاخ سفید برخورد کرد
  • تیراندازی در نیویورک؛ ۱ نفر کشته و ۳ نفر زخمی شدند
  • دستکم دو کشته به علت انفجار در یک پمپ بنزین در برزیل
  • حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ یک نفر کشته شد
  • تیراندازی در نیویورکِ آمریکا/ ۴ نفر کشته و زخمی شدند