Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@02:43:32 GMT

حمله موشکي يمن به جنوب عربستان

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۳۴۷۰

حمله موشکي يمن به جنوب عربستان

خبرگزاري آريا - يگان موشکي ارتش و کميته هاي مردمي يمن، پنجشنبه شب با يک فروند موشک بالستيک «بومي»، مواضع نظاميان سعودي در منطقه «مجازه» در استان «عسير»، جنوب عربستان را هدف قرار داد.
به گزارش خبرگزاري آريا، يگان موشکي ارتش و کميته‌هاي مردمي يمن اعلام کرد، مواضع نظاميان سعودي در منطقه «مجازه» را با موشک «زلزال 1» هدف قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از تلفات اين حمله موشکي هنوز گزارشي دريافت نشده است.
يگان توپخانه ارتش و کميته هاي مردمي يمن نيز روز پنجشنبه مواضع نظاميان سعودي را در نجران و جيزان، جنوب عربستان در هم کوبيد.
پيشتر «شرف لقمان» سخنگوي ارتش يمن تاکيد کرده بود، مواضع و همچنين تأسيسات اقتصادي متجاوزان تا زمانيکه محاصره و تجاوز آنان به يمن ادامه داشته باشد آماج حملات موشکي و توپخانه اي يمن خواهد بود.
قدرت دفاعي ارتش و کميته هاي مردمي يمن با وجود محاصره همه جانبه اين کشور توسط رژيم سعودي روز به روز در حال افزايش است.
عربستان‌‌ با حمايت آمريکا، امارات و چند کشور ديگر از مارس 2015 اقدام به تجاوز نظامي به يمن و محاصره زميني، دريايي و هوايي اين کشور کرده است. جنگ‌افروزي عربستان و متحدانش در يمن تاکنون به کشته شدن بيش از چهارده هزار يمني، زخمي شدن ده‌ها هزار نفر و آوارگي ميليون‌ها يمني منجر شده است.
تجاوز نظامي عربستان همچنين کشور فقير يمن را با کمبود شديد مواد غذايي و دارويي مواجه کرده است.
رژيم سعودي و متحدانش تاکنون به دليل مقاومت مردم يمن نتوانسته‌اند به اهداف خود در اين کشور(به قدرت رساندن دست نشاندگان خود) برسند.117

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۳۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی

موج باران و سیل آسا همراه با وزش باد و گرد و خاک بخش‌هایی از مناطق مدینه و طائف به ویژه مناطق باز و بزرگراه‌ها را درنوردید. منبع: آخرین خبر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه/اوکراین ۳۰۰ هزار پهپاد می‌خرد
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین
  • اصابت ۳ موشک جدید به شمال فلسطین اشغالی
  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی
  • ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده اشغالگران درباره توافق یا حمله به رفح تصمیم‌ می‌گیرند
  • ولیعهد عربستان: با کوچ اجباری فلسطینیان مخالفیم
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • مخالفت ولیعهد عربستان با کوچ اجباری فلسطینیان
  • دیدار و گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره غزه