Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نقشه جنگ روانی و اقتصادی دشمن برای ایران، خوابی آشفته است، گفت: دشمن از حضور فرزندان غیور و مومن این سرزمین غافل است، فرزندانی که همواره در جبهه‌های جنگ تحمیلی و اقتصادی از این کشور دفاع کرده و می‌کنند. ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، امیر محسن آذرافروز ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش و همچنین گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: 8 سال دفاع مقدس تجلی اراده ملتی است که دانش آموخته کربلا و عاشورای حسینی است، تلاش خستگی ناپذیر 8 ساله افتخار امروز نیروهای مسلح است که به گنجینه‌ای برای انتقال به نسل‌های آینده تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حماسه دفاع مقدس سرشار از ایثار، مقاومت، معنویت و شهادت طلبی بود، این حماسه هر انسان عاشورایی را به یاد کربلای حسینی می‌اندازد، شعارها، وصیت نامه‌ها، نام و رمز عملیات‌ها نشان از پیوند شگفت بین این دو واقعه تاریخی است، هر چند کربلا در تاریخ نمونه ندارد، اما 8 سال دفاع مقدس در امتداد نهضت عاشورا رقم خورد.

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: این حماسه برای دفاع از حریم اسلام و انقلاب شکل گرفت و امروز این نهضت در دفاع از حرم جلوه گر شده است. 

وی با بیان اینکه ما در دفاع مقدس در جنگی نابرابر مقابل جهان قرار گرفتیم، تصریح کرد: ما در این جنگ از هیچ کشوری کمک دریافت نکردیم، روی پای خود مردانه ایستاده و در اوج جنگ به خودکفایی در صنعت دفاعی نزدیک شدیم، این امر محقق نشد مگر با همدلی نیروهای مسلح و رهبری هدایت‌گونه امام خمینی (ره).

امیر آذرافروز با اشاره به فداکاری ارتش جان برکف در جنگ تحمیلی، ادامه داد: دشمنان ایران که به اهداف خود در جنگ تحمیلی نرسیدند هرگز دست از توطئه علیه این کشور دست برنداشته‌اند، آنها می‌دانند که انقلاب اسلامی الگویی برای مظلومان و ملت‌های آزادی خواه جهان و سدی برابر مستکبران است.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد روحیه ناامیدی در ملت است، گفت: دشمن به دنبال اهداف خود است غافل از اینکه این ملت تحت رهبری مقام عظمای ولایت، پیرو نهضت عاشورا و متوسل به ائمه اطهار است، دشمن غافل است که در این کشور فرزندان غیور و مومن فراوان هستند، همان کسانی که در جبهه‌های جنگ تحمیلی و اقتصادی از این کشور دفاع می‌کنند، نقشه دشمن خواب آشفته‌ای است و پیروزی همچون همیشه برای اسلام نبوی و حقیقی است.

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: نیروهای مسلح همواره در کنار مردم و تحت امر رهبری تا پای جان بر سر آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده و هستند.

انتهای پیام/ ت

R41346/P1336/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۷۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران طی پیامی عنوان کرد: ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی راهبردهای دشمن در اعمال تحریم‌های اقتصادی و ایجاد اختلال در روند تولید، تصویر قشری انقلابی، ولایی و وفادار به نظام را از کارگران سختکوش ایران در منظر همگان قرار داده است.

به گزارش ایسنا، متن پیام حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی به شرح زیر است:

فرارسیدن یکم ماه می میلادی روز جهانی کارگر که امسال با ۱۲ اردیبهشت، سالروز عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عجین گردیده، را به همه تلاشگران متعهد و سختکوش عرصه آبادانی و پیشرفت کشور تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

نقش‌آفرینی مؤثر و تعیین‌کننده جامعه کارگری در مقاطع سرنوشت ساز انقلاب اسلامی، از حضور تکلیف مدارانه در دوران دفاع مقدس و تقدیم ۱۴ هزار شهید والامقام گرفته، تا مجاهدت خستگی‌ناپذیر و ایستادگی در مسیر خنثی‌سازی راهبردهای خصمانه دشمن در اعمال تحریم‌های اقتصادی و ایجاد اختلال در روند تولید، تصویر قشری انقلابی، ولایی و وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی را از کارگران سختکوش ایران اسلامی در منظر همگان قرار داده است.

در این برهه حساس کنونی که با تدبیر و دوراندیشی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای «ادام الله ظله الوارف» باورِ توان و ظرفیت‌های بی‌بدیل داخلی و خودکفایی در عرصه‌های مختلف در برابر فتنه‌های اقتصادی دشمن، به عنوان اولویتی مهم قرار گرفته، کارگران خدوم و زحمت‌کش ایران اسلامی به عنوان سنگرنشینان خط مقدم جبهه جهاد اقتصادی بیشترین نقش را در به حرکت درآوردن چرخه تولید، توسعه و پیشرفت کشور ایفا می‌نماید.

اینجانب ضمن قدردانی و پاسداشت مجاهدت و تلاش های ارزنده کارگران عزیز و خانواده های محترمشان که با همدلی، ایثار و تحمل سختی‌ها سهم برجسته ای در پیمودن مسیر عزت و استقلال ایران اسلامی بر دوش دارند، انتظار می‌رود در سالی که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» به سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام گرفته است، کارگران به عنوان رکن اصلی جهش تولید، کماکان با تکیه بر مبانی اعتقادی و ارزش های اسلامی و با تفکر بسیجی، روحیه جهادی و خلق آثار ماندگار، زمینه رشد و بالندگی کشورمان را در تحقق حماسه عظیم اقتصادی فراهم سازند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • مواظب مصرف داروهای خواب آور باشید
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • دفاع از عملکرد اقتصادی دولت: کسی اعتراضی ندارد!
  • دفاع عجیب از عملکرد اقتصادی دولت: کسی اعتراضی ندارد!
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است