Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-08@13:48:38 GMT

هرگز درخواست ملاقات با ترامپ مطرح نشده است

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۰۷۰۹۵

هرگز درخواست ملاقات با ترامپ مطرح نشده است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه، سخنگوی وزارت امور خارجه خبر منتشرشده در یکی از خبرگزاری های خارجی به نقل از نیکی هیلی نماینده آمریکا در سارمان ملل مبنی بر درخواستی از سوی طرف ایرانی برای ملاقات با رئیس جمهور آمریکا در حاشیه نشست مجمع عمومی این سازمان را مضحک و در جهت ایجاد فضای روانی با اهداف مشخص خواند و آن را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرام قاسمی در پاسخ به پرسشی افزود: این گونه اظهارات یا خبرسازی ها طراحی رسانه ای - روانی و نعل وارونه زدن های محافل خاصی است که ناشیانه به قلب واقعیات می پردازند؛ این روش ها کاملا برای ما شناخته شده است و آرشیو ما مشحون از این دست خبرسازی هاست.

وی تصریح کرد : مجددا تاکید می کنم از سوی جمهوری اسلامی ایران هرگز درخواست ملاقاتی با آقای ترامپ مطرح نشده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ترامپ وزارت خارجه قاسمی جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۰۷۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: بسیاری از کشورها خواستار ارتباط با ایران شده‌اند

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اکنون بسیاری از کشورهای جهان خواستار ارتباط با ایران اسلامی هستند به این دلیل که از مرحله امنیتی‌سازی جمهوری اسلامی و از تنش‌زدایی عبور کردیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در دیدار با استاندار البرز که ظهر روز  چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403 در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد اظهار داشت: با توجه به اینکه حضور اتباع خارجی در البرز بیشتر از سایر استان‌هاست و همچنین توجه به رفع مشکلات استان البرز در بخش‌های برون‌مرزی ، دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان البرز به زودی تاسیس و آغاز به کار خواهد کرد.

کنعانی با بیان اینکه اقدامات و دستاوردهای البرز در حوزه‌های مختلف توسعه بسیار قابل توجه و با اهمیت است، افزود: البرز بسیار همسو با منویات مقام معظم رهبری و برنامه‌های دولت سیزدهم حرکت می‌کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه بسیاری از معضلاتی که ما را درگیر کرده حتی در کشورهای توسعه یافته نیز موضوعیت پیدا می‌کند، گفت: گزارش‌های امیدبخشی در البرز وجود دارد و این تجارب می‌تواند به عنوان الگوهای موفق به سایر استان‌ها و حتی فراملی و روابط خارجی هم مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اکنون دستگاه دیپلماسی برای تقویت مناسبات خارجی به ظرفیت استان‌ها توجه ویژه‌ای دارد، افزود: دفاتر امور خارجه در 24 استان کشور فعال شده‌اند و در این دولت برای اولین بار این حجم از ارتباط وجود دارد؛ وجود دفاتر نمایندگی وزارت امور خارجه، علاوه بر ارائه خدمات، ارتباط تنگاتنگ بین دفاتر و نماینده عالی دولت در استان ها نیز محسوب می‌شود.

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه پیچیده‌ترین شرایط منطقه‌ای و بین‌المللی را در سال‌های اخیر تجربه کردیم ولی در عین حال اکنون موفق‌ترین روابط خارجه را داریم، گفت: تلاش سلطه‌گران این بود که جمهوری اسلامی ایران را به یک موضوع امنیتی تبدیل کنند که در فاز مختلف از هسته‌ای تا توانمندی‌های دفاعی و موشک‌های بالستیک و... را زیر سئوال ببرند و قصد داشتند ارتباط با جمهوری اسلامی ایران را یک خط قرمز اعلام کنند.

کنعانی با بیان اینکه اکنون بسیاری از کشورهای جهان خواستار ارتباط با ایران اسلامی هستند به این دلیل که از مرحله امنیتی‌سازی جمهوری اسلامی و از تنش‌زدایی عبور کردیم، تصریح کرد: توسعه اقتصادی بین‌المللی منوط به این روابط است که اکنون بهترین گفت‌وگو‌های سیاسی را برقرار کرده‌ایم و نتیجه‌بخش خواهد بود.

سخنگوی وزارت خارجه با بیان اینکه با دیپلماسی پویا از بسیاری از سدها و پروتکل‌ها عبور کرده‌ایم و ما در حوزه امنیتی ثابت کرده‌ایم که نقطه امنیت‌ساز هستیم، خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های استاندار البرز دفتر نمایندگی وزارت خارجه در استان البرز به زودی افتتاح رسمی می‌شود و با توجه به اینکه مدیر آن مشخص و معرفی شده، فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • البرز در حوزه صادرات جهش بزرگی را رقم زد
  • کنعانی: بسیاری از کشورها خواستار ارتباط با ایران شده‌اند
  • الجزایر حمله اسرائیل به رفح را محکوم کرد
  • الجزایر حمله رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کرد
  • درخواست جالب غربی ها ۲روز قبل از زدن اسرائیل
  • درخواست قانونگذاران آمریکا برای پاسخگویی درباره رابرت مالی
  • افشاگری تازه جمهوری‌خواهان علیه رابرت مالی
  • جمهوری‌خواهان آمریکا: رابرت مالی اسناد محرمانه را در تلفن همراه شخصی‌اش نگهداری می‌کرد
  • مصر: اسکله آمریکا هرگز جای گذرگاه رفح را نمی‌گیرد
  • درخواست چین از تل‌آویو: حمله به رفح را متوقف کنید