Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم فوتبال پرسپولیس توانست با نتیجه سه بر یک الدحیل را در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی شکست دهد و به مرحله بعدی مسابقات صعود کند. شجاع خلیل زاده، بازیکن مازنی تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت قرمزها با خبرنگار برنا صحبت کرد.

* درباره دیدار با الدحیل و بازگشت رویایی قرمزها صحبت کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی واقعا زیبایی بود. همه بازیکنان با غیرت بازی کردند و از جون مایه گذاشتند. از همان دقایق ابتدایی به دنبال گل بودیم. بعد از دریافت گل اول شاید همه بر این باور بودند که پرسپولیس توان گلزنی ندارد و از ادامه رقابت‌ها حذف خواهد شد اما ما با تلاش و انگیزه بسیاری که داشتیم حمله کردیم و به گل رسیدیم. هرگز آن شب را فراموش نخواهم کرد.

* هواداران استقبال خوبی از این بازی داشتند.

بله مثل همیشه هماداران کنار ما بودند و در تک تک دقایق تاثیر گذار بودند. با شعار حمله حمله به ما انگیزه حمله دادند و خدارشکر که توانستیم به گل برسیم و با صعودمان شرمنده این همه هوادار نشدیم.

* همه از این تیم قهرمانی آسیا را می‌خواهند به نظر شما سرخپوشان می‌توانند قهرمان آسیا شوند؟

هنوز 5 بازی مانده است و نمی‌توان قهرمان را تعیین کرد اما تلاش همه ما برای رسیدن به قهرمانی آسیا است باید دید در آینده چی پیش خواهد آمد. وضعیت نیمکت پرسپولیس هم مناسب نیست. بسیاری از بازیکنان الان در مصدومیت به سر می‌برند. نداشتن هر کدام از مهره های اصلی می‌تواند در آینده در روند قهرمانی سرخپوشان در آسیا تاثیر گذار باشد.

* نظرتون درباره بازی با السد چیست؟

السد هم تیم خوبی است که با استفاده از خریدهای خوبی که انجام داده به دنبال قهرمانی در آسیا است اما ما هم در تلاش هستیم که بتوانیم با شکست السد به مرحله بعدی صعود کنیم.

* در رقابت‌های لیگ برتر باید با استقلال بازی کنید، نظرتون درباره این دیدار چیست؟

به نظرم زوده الان بخوام درباره دربی صحبت کنم. این تیم رقیب سنتی پرسپولیس است و هواداران دو تیم از مدت ها منتظر بازی این دو تیم هستند. برای ما فرقی ندارد با چه تیمی بازی می کنیم و فقط برای برد به میدان می‌رویم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی پرسپولیس زیبایی فوتبال پرسپولیس برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۳۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل ازبکستان به فینال جام ملت های فوتسال آسیا راه یافت.

 

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل ازبکستان به فینال جام ملت های فوتسال آسیا راه یافت. دو تیم در وقت های معمول بازی به نتیجه تساوی 3-3 رسیده بودند اما ملی پوشان کشورمان در ضربات پنالتی حریف خود را شکست داده و به دیدار نهایی این رقابت های راه یافتند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • پرسپولیس به توانایی فراموشی نیازمند است!
  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم
  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!