Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی سهیلی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام‌خمینی(ره) آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با ایکنا از آذربایجان‌غربی، بیان کرد: در شش ماه نخست سال جاری، بیش از ۸۲ هزارمددجو از خدمات درمانی و بهداشتی کمیته امداد آذربایجان‌غربی بهره‌مند شده‌اند که برای این تعداد، هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در شش ماه نخست سال گذشته، ۸۱ هزار و ۲۵ مددجو از خدمات بهداشتی و درمانی کمیته امداد آذربایجان‌غربی بهره‌مند شدند که این خدمات در نیمه نخست سال جاری به ۸۲ هزار و ۵۲ نفر افزایش داشته‌ است.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام‌ خمینی(ره) آذربایجان‌غربی با اشاره به مراکز درمانی و دارویی طرف قرارداد با کمیته امداد استان، یادآور شد: هم‌اکنون ۴۸۲ مرکز بیمارستانی، داروخانه، آزمایشگاه، رادیولوژی، سی‌تی اسکن، MRI و همچنین ۲۹ بیمارستان در آذربایجان‌غربی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.
وی با اشاره به سایر برنامه‌های بهداشتی و درمانی کمیته امداد آذربایجان‌غربی در نیمه نخست سال جاری، عنوان کرد: طرح تغذیه کودکان زیر شش سال به تعداد دوهزار نفر در ماه با اعتبار ۸۱۰ میلیون تومان، طرح تغذیه مادران باردار و شیرده به تعداد ۶۰ نفر در هر ماه با اعتبار ۳۰ میلیون تومان و ارتقای شاخصه‌های بهداشتی با اعتبار ۲۰ میلیون تومان از اهم برنامه‌های درمانی و بهداشتی کمیته امداد استان است.
سهیلی افزود: بهسازی فضاهای خودکفایی، تلاش در راستای ارتقای سلامت مددجویان و برگزاری کلاس‌های آموزش بهداشت از سایر اهداف و برنامه‌های کمیته امداد آذربایجا‌ن‌غربی است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا خبرگزاری بین المللی قرآن آذربایجان غربی کمیته امداد امام خمینی خدمات درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۶۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم

ایسنا/لرستان استاندار لرستان از بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی استان در دولت سیزدهم خبر داد.

ابوطالب شفقت روز دوشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان نیایش خرم‌آباد با اشاره به روند مطلوب پیشرفت پروژه‌های خدمات درمانی در لرستان و توجه به همه شهرهای استان گفت: رشد پیشرفت طرح‌های خدمات درمانی در لرستان مطلوب است.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در استان در دولت سیزدهم بهره برداری شده است، افزود: رشد پیشرفت طرح‌های خدمات درمانی در این استان ۶.۵ برابر قبل بوده که این روند مطلوب است.

وی افزود: فرماندار، شهردار بروجرد و اداره‌کل مسکن و شهرسازی لرستان باید در اولین فرصت زمینی را برای ایجاد یک بیمارستان در این شهرستان فراهم کنند تا در سفر دوم رئیس جمهور به استان شاهد کلنگ‌زنی بیمارستانی در سطح این شهرستان با حضور رئیس جمهور یا نمایندگان آیت‌الله رئیسی باشیم.

استاندار لرستان افزود: بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۹۲ کلنگ‌زنی شد و تا پایان دولت دوازدهم تنها ۲۵ درصد پیشرفت فیزیک داشت که طی ۲ سال و نیم اخیر این پیشرفت به ۶۵ درصد رسیده است.

شفقت افزود: امیدواریم با فراهم کردن امکانات این بیمارستان سال آینده به بهره‌برداری برسد چراکه این مجتمع بزرگ بهداشتی درمانی است که شامل اسکان بیماران و همراهان آنهاست و با حمایت ویژه به نتیجه خواهد رسید.

وی با اشاره به سفر دوم رئیس جمهور به لرستان گفت: میزان پیشرفت پروژه‌های استان باید بررسی و طرح‌های مختلف شهرستان‌ها بازدید شود و پس از آن اعلام خواهیم کرد تا میزبان رئیس جمهور باشیم؛ بنابراین زمان دقیقی برای این سفر پیش بینی نشده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • بازنشستگی ۵۵۲ مددجوی کمیته امداد بوشهر با پرداخت ۱۰ سال بیمه
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان