Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@01:36:59 GMT

وقوع ٨٢ فقره آتش سوزی در مراتع و جنگل‎های فارس

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۶۲۳۷

وقوع ٨٢ فقره آتش سوزی در مراتع و جنگل‎های فارس

‌مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس از وقوع ٨٢ فقره آتش‌سوزی از ابتدای سال ٩٧ تاکنون در استان خبر داد و وسعت آن را ٣٧٢ هکتار از اراضی مرتعی و جنگلی اعلام کرد.

‌مهرزاد بوستانی در گفت‌وگو با ایسنا‌، بیان کرد: در مدت مشابه سال گذشته ١٥٢ فقره آتش‌سوزی در وسعت ٤٧٣ هکتاری به ثبت رسیده بود‌.

وی با بیان اینکه همچنان احتمال آتش‌سوزی وجود دارد، افزود: مقدمات حفاظت از مراتع تحت پوشش همانند ابتدای سال انجام شده است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس از مردم خواست تا فصل پایان گرما که به دلیل خشکسالی روند آن تا نیمه پاییز ادامه دارد با سمن‌های مردم نهاد و اداره منابع طبیعی شهرستان‌ها همکاری کنند‌.

بوستانی، فیروزآباد را شهرستانی معرفی کرد که امسال دچار بیشترین آتش‌سوزی‌های مرتعی و جنگلی شده‌ و گفت: ١٣٠ هکتار از کل وسعت آتش‌سوزی‌های 6 ماهه اول امسال به تنهایی در این شهرستان حادث شده است‌.

مدیرکل منابع طبیعی فارس با بیان اینکه ٩٠ درصد آتش‌سوزی‌ها علت انسانی دارد، گفت: 8 نفر در رابطه با آتش‌سوزی‌های امسال شناسایی شده‌اند که پرونده آنها برای رسیدگی و برخورد به دستگاه قضایی ارسال شده است و تعدادی پرونده نیز در مرحله صدور حکم قرار دارد‌.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام آتش سوزي منطقه فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۶۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع آتش سوزی مهیب یک کارخانه در قم (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آتش‌سوزی مهیب در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران (فیلم) آتش‌سوزی شدید در پایتخت هند (فیلم) انفجار گاز و آتش‌سوزی در آساوله سنندج (فیلم)

دیگر خبرها

  • حفاظت از انفال مهمترین رسالت هر جنگلبان است
  • آبگیری سازه‌های آبخیزداری خراسان جنوبی در پی بارندگی
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • طرح کنترل کوچ ومدیریت چرای دام تا پایان اردیبهشت
  • مشاهده ۴ رأس مرال در ارتفاعات جنگلی لنگرود + فیلم
  • وقوع آتش سوزی مهیب یک کارخانه در قم (فیلم)
  • وقوع آتش سوزی مهیب در یک کارخانه‌ در قم | ویدئو
  • جزییات حمله مسلحانه به منزل جنگل‌بانان آملی
  • اجرای آتش بُر در روستای بیشه