Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-06@20:51:11 GMT

کشف کالای احتکار شده به ارزش 3 میلیارد ریال در نظرآباد

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۹۲۷۲

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی سلیمانی در جمع خبرنگاران، گفت: به دنبال گزارش هایی مبنی بر دپوی کالاهای احتکار شده در یک انبار واقع در شهرستان نظرآباد، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با قاچاق کالا قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود:ماموران پس از تحت نظر قراردادن محل مذکور و اطمینان از دپوی کالاها با هماهنگی مقام قضایی به محل اعزام که در بازرسی از انبار کارگاه، تعداد هزار و 640 سرویس قابلمه، تعداد 411 بسته پوشک بچه و تعداد 610 عدد انواع البسه کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه ضمن بیان دستگیری یک نفر متهم در این رابطه افزود: کارشناسان ارزش کالای کشف شده را حدود 3 میلیاردریال اعلام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد با بیان اینکه انبار مذکور پلمپ و متهم به همراه محموله به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شد بر مبارزه گسترده پلیس با احتکار کالا تاکید کرد و گفت: پلیس شهرستان در راستای مبارزه با معضل قاچاق و احتکار کالا، اقدامات خوبی را از ابتدای سال جاری تاکنون داشته که منجر به کشف محموله های بزرگ قاچاق نیز شده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نظرآباد البرز کشف کالای احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۹۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سردار جلیل موقوفه ئی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با برقراری ایست و کنترل در محور سمنان - دامغان، حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه تریلر مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.
وی افزود: راننده خودرو با استفاده از بارنامه‌های غیر رسمی سعی در فریب ماموران را داشت، اما با هوشیاری پلیس مقادیر زیادی کالای قاچاق شامل انواع لوازم خانگی، ابزار آلات صنعتی، قطعات خودرو، لوازم صوتی و تصویری، مواد خوراکی  که به صورت ماهرانه‌ای در بین سایر بار‌های مجاز جاساز شده بود کشف و ضبط شد.
سردار موقوفه ئی با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده طبق نظر کارشناسان بالغ بر ۹ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال برآورد شد، تصریح کرد: راننده تریلر در این رابطه بازداشت و به اداره کل تعزیرات حکومتی سمنان معرفی و خودروی وی توقیف و روانه پارکینگ شد.

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • کشف کالا‌های قاچاق در کهگیلویه به ارزش ۲ میلیارد ریال
  • محکومیت یک میلیارد و ۴۹۷ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • قاچاقچی سیگار در اردبیل جریمه شد