Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@23:53:26 GMT

توافق تراکتور با توشاک؛ مابقی پول پرداخت نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۱۹۴۶۱

توافق تراکتور با توشاک؛ مابقی پول پرداخت نمی‌شود

مسئولان باشگاه تراکتورسازی بر سر پول جان توشاک با این مربی پرآوازه توافق کردند.

به گزارش "ورزش‌سه"، جان توشاک سرمربی ولزی 100 روز در تراکتورسازی فعالیت کرد و در ادامه مسیر به دلیل مشکلاتی که برایش پیش آمد این همکاری قطع شد. مساله مهم درباره جان توشاک حالا بحث مبلغ قرارداد این مربی است.


محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی صراحتا اعلام کرد مبلغ قرارداد توشاک 600 هزار دلار بوده و شرایط قرارداد به نحوی است که در هر نیم فصل تراکتور می توانسته آن را فسخ کند و تا همان مقطع پول او را پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با جدایی توشاک از تراکتورسازی این شائبه به وجود آمد که تراکتور باید نیمی از این مبلغ یعنی 300 هزار دلار را به توشاک بپردازد اما ظاهرا طبق توافق صورت گرفته میان باشگاه و سرمربی ولزی او به 30 درصدی که ابتدای فصل دریافت کرده اکتفا می کند.


مسئولان تراکتورسازی ادعا کرده اند می توانستند توشاک را به دلیل ترک ناگهانی ایران جریمه کنند اما طبق توافق صورت گرفته این اتفاق نمی افتد و او با دریافت 30 درصد از قراردادش به طور کامل رضایت داده و دیگر مشکلی از این بابت گریبان باشگاه تبریزی را نمی گیرد.

 

جان توشاک (سرمربی) محمدرضا زنوزی (مالک باشگاه) تراکتورسازی تبریز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جان توشاک سرمربی محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۱۹۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری

به گزارش قدس آنلاین، مهدی صحابی مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی، گفت: از ابتدای سال جاری تا تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مبلغ ۴.۰۸۴ همت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان پرداخت شده است که این مبالغ نشان دهنده رشد تسهیلات ازدواج به میزان ۲۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی در ادامه تاکید کرد: از ابتدای سال جاری تا تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، مبلغ ۱.۵۵۴ همت تسهیلات قرض الحسنه فرزند به متقاضیان پرداخت شده است که نشان دهنده ۲۳ درصد رشد بابت تسهیلات فرزندآوری نسبت به مدت مشابه سال گذشته است. از زمان ابلاغ مصوبه شورا در تیرماه سال ۱۴۰۱ تا تاریخ ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، تعداد ۵۰۰ هزار و ۵۵۶ نفر تشکیل پرونده داده‌اند که از این تعداد، ۴۴۱ هزار و ۷۶۷ نفر به مبلغ ۳۳.۴ همت تسهیلات دریافت کرده اند.

صحابی با اشاره به آمار وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: حسب آمار اخذ شده از سامانه طرح‌های جامع حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی تا تاریخ ۰۹/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ تعداد ۱.۳۳۰.۷۹۵ نفر متقاضی جهت اخذ تسهیلات مزبور به بانک‌های عامل مراجعه کردند که از این تعداد، ۴۶۱.۴۴۲ نفر (در حدود ۳۵ درصد) بنا به دلایل درج شده در سامانه مذکور از جمله نداشتن مدارک موردنیاز، نداشتن وثایق قابل‌قبول، وجود معارض در زمین ملکی، نداشتن پروانه ساختمانی، عدم امکان تأمین سهم آورده متقاضی و....، فاقد شرایط لازم جهت اخذ تسهیلات موصوف می‌باشند.

براین اساس، حسب آمار اعلامی در سامانه مربوطه وزارت راه و شهرسازی، از تعداد ۸۶۹،۳۵۳ نفر واجدین شرایط اخذ تسهیلات مذکور، تعداد ۷۹۳،۷۳۲ نفر (در حدود ۹۱ درصد از متقاضیان واجد شرایط) موفق به انعقاد قرارداد به مبلغ ۴‏‏‏‏‏‏/۲۶۶ هزار میلیارد تومان شدند.‏‏

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید قرارداد اوسمار
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در سالجاری
  • تاکید وزیر صمت بر کیفیت تراکتور ایرانی
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • تمایل زیمبابوه به استفاده از صنعت تراکتورسازی ایران