Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران، امروز 31 شهریورماه 1397 در جریان عرضه اولیه سهام شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش در نماد «تاپکیش» که مدیر عرضه و متعهد خرید آن نیز شرکت کارگزاری بانک پارسیان بود.تعداد 40 میلیون سهم معادل 10 درصد از سهام این شرکت روی تابلو معاملات رفت که روش این عرضه اولیه بوک بیلدینگ و دامنه قیمتی ثبت سفارش از یک‌هزار و 600 ریال تا یک هزار و 700 ریال متغیر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در عرضه اولیه «تاپکیش» که هفتمین عرضه اولیه امسال بازار سهام نیز به شمار می‌رود با آنکه حداکثر سهام قابل خریداری توسط هر شخص حقیقی و حقوقی 800 سهم تعیین شده بود، در پی مشارکت 170 هزار و 450 نفری خریداران به هر کد تعداد 235 سهم تخصیص یافت.
در چهلمین نشست خبری یک دیدار، یک عرضه مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش اهم فعالیت‌های انجام‌شده در این شرکت را در دو سال اخیر شامل خرید دستگاه‌های چاپ، برش و بسته‌بندی برای ایجاد خطوط جدید تولید کاغذ کارت‌خوان و خودپرداز، رشد قابل توجه تعمیر دستگاه‌های کارت‌خوان نسبت به سال 1395، شرکت در مناقصات تعمیرات و تامین دستگاه‌های کارت‌خوان، تامین کاغذ و پشتیبانی خدمات دستگاه‌های خودپرداز و اخذ قراردادهای جدید، عقد قرارداد فروش کاغذ با برخی از بانک‌ها و شرکت‌های PSP برشمرد. 
علیرضا بهمنی همچنین فعالیت‌های اصلی شرکت را متمرکز در سه بخش «تولیدی»، «پشتیبانی و خدمات» و «بازرگانی» اعلام کرده و گفته بود: در بخش تولید شاخه‌های اصلی فعالیت «تاپکیش» شامل تولید آداپتور دستگاه‌های کارت‌خوان، تولید، چاپ و برش کاغذ حرارتی دستگاه‌های کارت‌خوان و خودپرداز، شخصی‌سازی کارت‌های بانکی و تولید صندوق‌های فروشگاهی است و اهم فعالیت‌های شرکت در حوزه پشتیبانی و خدمات را نیز مواردی همچون طراحی و پیاده‌سازی دیتاسنتر، انجام تمامی خدمات شبکه‌های کامپیوتری، خدمات پرستاری و پول گذاری دستگاه‌های خودپرداز و ... به خود اختصاص داده است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فرابورس ایران تجارت الکترونیک پارسیان کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۲۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود

 علیرضا ملاشاهی در جلسه تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان شهرداری و شرکت مخابرات، اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌ها یکی از اصلی‌ترین پایه‌های توسعه و پیشرفت هر منطقه‌ای است و یکی از این زیرساخت‌ها در حوزه ارتباطات است.

وی با اشاره به شتاب طرح ملی فیبرنوری مشترکان خانگی افزود: با برنامه‌ریزی و سیاست‌های دولت سیزدهم و تاکید استاندار سیستان وبلوچستان هر روز شاهد توسعه و پیشرفت در تمامی عرصه‌ها در این استان هستیم و امروز نیز طرح ملی فیبر نوری مشترکان خانگی برای دومین بار در شهر زابل در حال اجراست.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه زابل ادامه داد: در راستای کاهش بار ترافیکی و ثبت تخلفات رانندگی، ۲۰ دوربین‌ پلاک‌خوان از سوی شرکت مخابرات خریداری و در نقاط پیش بینی شده با مدیریت شهرداری در سطح این شهرستان نصب خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برآورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل در شهرستان زیرکوه
  • بر آورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل
  • خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور
  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد