Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-29@03:21:47 GMT

تکذیب‌ توافق ایران و عراق برای گشایش مرز خسروی

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۷۲۳۹۹۰

تکذیب‌ توافق ایران و عراق برای گشایش مرز خسروی

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز،   در پی انتشار اخباری مبنی بر گشایش قریب الوقوع گذرگاه مرز خسروی، یک مقام مسوول در ستاد اربعین این امر را تکذیب کرد.سردار مصطفی مرادیان روز جمعه در گفتگویی در بغداد برخی خبرهای منتشر شده مبنی بر توافق ایران و عراق برای گشایش گذرگاه مرز خسروی برای ورود زائران اربعین را نادرست خواند و تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مرادیان افزود: این موضوع از سال گذشته نیز مطرح بود و امسال نیز تلاش ها و مذاکراتی انجام شده است اما طرف عراقی هنوز هیچ اعلام آمادگی و یا توافقی با این امر نداشته است.

 

وی انتشار این گونه خبرها را دارای تبعات منفی بر روی افکار عمومی و همچنین همکارهای اربعینی دو کشور و بویژه احتمال بروز مشکلات امنیتی دانست و گفت: مسولان عراق مرز خسروی را همچنان بعنوان یک مرز صرفا تجاری می شناسند.

 

مرادیان با اشاره به اینکه سال گذشته نیز برخی اظهارنظرهای مشابه مشکلاتی را ایجاد کرد خواستار آن شد که اخبار مربوط به اربعین صرفا از سوی ستاد اربعین اعلام و از سوی رسانه ها منتشر شود.

 

ایرنا

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: مرزخسروی گوناگون جام نیوز عراق ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۳۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: نمایشگاه گل و گیاه هم‌زمان با هفته فرهنگی اصفهان با محوریت گل و گیاه، گیاهان دارویی و صنایع دستی در محل نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبه‌روی منطقه روشن‌دشت گشایش یافت.

احمدرضا طحانیان با اشاره به اینکه نمایشگاه گل و گیاه،دومین نمایشگاهی است که در سال ۱۴۰۳با حضور شرکت‌کنندگان از سراسر کشور برگزار می شود افزود: این نمایشگاه با محوریت موضوعاتی از قبیل گل و گیاه، گیاهان دارویی، صنایع دستی و سوغات برپا شده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان تصریح کرد: این نمایشگاه ا تا دهم اردیبهشت هم‌زمان با هفته فرهنگی اصفهان از ساعت ١۵ تا ٢١ در محل نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبه‌روی منطقه روشن‌دشت برگزار می شود.

طحانیان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مکان نمایشگاه بین‌المللی روشن دشت با نمایشگاه واقع در پل شهرستان حدود شش کیلومتر فاصله مکانی دارد، تمهیداتی برای سهولت در تردد بازدیدکنندگان با شرکت مسافربری اسنپ به عمل آمده است.

او افزود: طبق تفاهم‌نامه انجام شده با شرکت اسنپ یک کد تخفیف برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده ، همچنین با شرکت واحد اتوبوسرانی برای تسهیل در خدمات‌رسانی به بازدیدکنندگان تمهیداتی انجام شده است.


باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  •  سخنگوی حماس : تکذیب ادعای خروج برخی رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق تبادل اسرا
  • سفر زائران اربعین با خودروی شخصی به عراق؟ | واکنش مهم یک مقام دولتی
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • رییس قوه قضاییه: برخی مسائل نیازمند کار فرهنگی و اقناعی است؛ نمی‌توان صرفاً با رویکرد سلبی و امنیتی، در قبال آن‌ها عمل کرد
  • مرور زندگی «آقای خاص» کشتی با روایت فرزاد حسنی
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • فرزاد حسنی راوی ناگفته‌های زندگی سرمربی تیم ملی شد
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله