Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حجر رسولی مدیر امامزاده روح الله میدان امام خمینی(ره) تهران در مورد برنامه های انجام شده در دهه اول در آستان آن امامزاده در گفتگو با خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهار داشت: در ده روز اول ماه محرم الحرام در آستان امامزاده روح الله پنج برنامه برگزار می شد.این برنامه ها با زیارت عاشورا در ابتدا هر روز آغاز می شد و بعد از نماز ظهر هم برنامه ویژه به همراه سخنرانی و عزاداری برگزار می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: همچنین بعدازظهرها از ساعت ۳ تا ۵ جلساتی ویژه بانوان با عنوان رهروان زینبی در صحن امامزاده برگزار می شد.اما یکی از برنامه های اصلی ما در دهه اول از ساعت یک بامداد با حضور خیل عزاداران شروع و تا سحر ادامه داشت.آستان امامزاده روح الله بعد از هر برنامه میزبان عزاداران در اطعام به آنها بود.

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین در آستان امامزاده روح الله برنامه های ویژه ای همچون لبیک یا حسین،شیرخوارگان حسینی و احلا من العسل برگزار شد.

حجت الاسلام رسولی در ادامه در مورد برنامه روز عاشورا گفت:در ظهر عاشورا خیابان باب همامون که مشرف به امامزاده است مفروش شد و نماز آن روز با حضور آحاد مردم اقامه شد.

مدیر امامزاده روح الله در مورد برنامه های دهه دوم و سوم محرم نیز گفت:در این دو دهه نیز برنامه های سخنرانی و عزاداری به صورت هر روزه برگزار می شود.

رسولی همچنین در انتها خاطرنشان ساخت: افتتاحیه کلاس های مداحی برای نوجوانان با حضور مادحان معروف کشور همچون حاج محسن طاهری هفته آینده در آستان امامزاده روح الله آغاز می شود.این طرح با هدف تربیت مداحان جوان اهل بیت (ع) برگزار می شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبتهای مذهبی سازمان اوقاف محرم محرم 97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۶۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملایر، میزبان بوکس قهرمانی نوجوانان ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون بوکس، مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشورمان ۵ تا ۱۰ اردیبهشت در استان همدان و سالن ۳ هزار نفری الغدیر شهرستان ملایر برگزار می شود.   این پیکار‌ها که حکم انتخابی تیم نوجوانان را دارد با حضور بوکسور‌های همه استان‌ها برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  •  سومین دوره ملی مهارت‌های زندگی و بالندگی فرزندان دانش‌آموز به کار خود پایان داد
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد
  • پخش زنده دعای ندبه و کمیل خارج از ایران ادامه خواهد داشت
  • ملایر، میزبان بوکس قهرمانی نوجوانان ایران
  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند
  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود