Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان گواردیولا در بازی یک طرفه حریف خود را در هم کوبیدند.

طرفداری- تیم فوتبال منچسترسیتی در هفته ششم لیگ برتر انگلیس در خانه تیم کاردیف به میدان رفت و در نهایت موفق شد با حساب 5 بر 0 به سود منچسترسیتی را شکست دهد. شاگردان پپ در این بازی عملکرد بسیار خوبی داشتتند.

گزارش بازی

شاگردان پپ گواردیولا که در لیگ قهرمانان اروپا مقابل لیون زانو زده بودند، برای کسب پیروزی در این دیدار خارج از خانه پای به میدان گذاشتند و از اول میخ خود را محکم کوبیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین موقعیت روی پاس کات بک، ریحم استرلینک به دست آمد اما توپ به گل نرسید. تا 25 دقیقه نخست، شاگردان پپ اجازه حتی یک حمله جدی را به تیم میزبان نداند. دقیقه29 شوت گوندوعان به سختی دروازه تیم فوتبال کاردیف را لرزاند. سیتی پس از زدن سه گل در نیمه اول هم باز آرام نگرفت. این در حالی است که سیتی حتی اجازه یک حمله جدی را به کاردیف پس از زدن گل دوم نداد و شاگردان پپ با برتری سه گل به رختکن رفتند.

دقیقه 57 نیمه دوم آگوئورو اولین ضربه خطرناک را به سمت دروازه کاردیف روی یک سانتر زد که توپ به بیرون رفت. دقیقه60 اولین موقعیت کاردیف سیتی به صورت نصف و نیمه ایجاد شد که در نهایت مدافعان سیتی توپ را دور کردند. در ادامه بازی هم روند همان به سان نیمه اول بود و سیتی بود که سلطان و تیم برتر بازی بود. در نهایت هم شاگردان پپ با حساب 5 بر 0 پیروز شدند و شکست چند روز قبل در لیگ قهرمانان را به دست فراموشی سپردند.

شرح گل ها

دقیقه 32 روی پاس کاری تک ضرب و دیدنی بازیکنان سیتی، این آگوئرو بود که از درون محوطه با ضربه ای دیدنی گل اول را زد.

دقیقه 35 سانتر دیدنی سانه با ضربه سر استثنایی برناردو سیلوا بدل به گل دوم شد.

دقیقه 44 روی یک پاسکاری دیدنی، ضربه بغل پای استادانه گوندوکان به گوشه دروازه رفت. 

دقیقه 67؛ روی یک کار تمرین شده و زیبا و حرکت در عمق گوندوعان و پاس در عرض فوق العاده اش، محرز تقریبا با دروازه خالی روبرو شد و گل چهارم را زد.

دقیقه 89؛ ریاض محرز روی یک ریباند صاحب توپ شد و با یک ضربه توپ را به گوشه دروازه تیم کاردیف فرستاد.

 

آمار در طرفداری

تکمیل می شود....

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۷۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ سانتی‌متری که قهرمانی را از استقلال نگرفت!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در حالی برابر تراکتور به تساوی بدون گل رسید که یک فرصت طلایی از کف آبی پوشان رفت.

صحبت از موقعیتی است که مهرداد محمدی می‌توانست از روی یک ضربه ایستگاهی از قطر دروازه توپ را به تور دروازه پورحمیدی برساند اما بدشانسی مانع از وقوع این اتفاق شد.

ضربه کات دار مهرداد به زیباترین شکل ممکن به سمت دروازه رفت اما تیر افقی چارچوب تراکتور مانع از رسیدن توپ به تور شد تا بهترین بخت شاگردان نکونام برای فتح بازی بزرگ هفته در یادگار امام از بین برود اما آبی‌ها خوش‌شانس بودند سپاهان در بازی بعدی پرسپولیس را متوقف کرد تا صدر آبی بماند و قُطر ۱۲ سانتی‌متری دروازه مانع از قهرمانی احتمالی استقلال نشود.

دیگر خبرها

  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی
  • ۱۲ سانتی‌متری که قهرمانی را از استقلال نگرفت!
  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی
  • طلسم دورتموند: پی‌اس‌جی هر چه می‌زند گل نمی‌‌شود
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • بدل کارلوس در اصفهان دیده شد! (عکس)
  • آخرین وضعیت ادرسون مورائس پس از آسیب دیدگی مقابل ناتینگهام فارست
  • توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند