Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، متن پیام آیت‌الله آملی لاریجانی به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

وقوع حادثه تلخ و تاسف‌بار تروریستی در مراسم رژه‌های نیروهای مسلح در اهواز که منجر به شهادت و مجروح‌شدن تعدادی از هموطنانمان گردید، موجب اندوه و تاثر همگان شد.

همزمانی این حادثه با سالروز شروع جنگ تحمیلی و حمله همه‌جانبه کشورهای سلطه به سرکردگی صدام جنایتکار به کشورمان، بسیار تامل‌برانگیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تروریست‌های کوردل باید بدانند ملت ایران سال‌هاست قربانی اقدامات تروریستی متکی به کشورهای سلطه می‌باشد. ملت و مسئولین ما هیچگاه در قبال این تحرکات مذبوحانه از هدف مقدس خود کوتاه نیامده و همه توان خود را در مقابله با جریانات وابسته و مزدور ادامه خواهد داد.

در این راستا لازم است نیروهای امنیتی و انتظامی در اسرع وقت همه تلاش خود را در جهت شناسایی سرشاخه‌های این مزدوران بکار برده و این اطمینان را به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) می‌دهد که دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته توسط قضات انقلابی و ارزشی برخورد قاطع، سریع و توام با اقتدار تام با این جریانات را خواهد داشت. همچنین ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار شهدای این حادثه تروریستی و آروزی بهبودی و عافیت برای مجروحان، لازم است رئیس کل دادگستری استان خوزستان با همکاری نیروهای امنیتی و انتظامی، نظارت لازم را در راستای رسیدگی سریع و قاطع و با اتقان به پرونده مرتبط با این حادثه به عمل آورده و نتیجه را سریعا اعلام نمایند.»

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خانواده رئیس کل دادگستری استان رهبر معظم انقلاب اسلامی قوه قضاییه نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۹۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت الله مکارم شیرازی: در اجرای طرح نور سست نشوید و محکم ادامه بدهید

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، پیام تقدیر آیت الله مکارم شیرازی از اقدامات سردار رادان و فراجا در مسئله حجاب و طرح نور بدین شرح زیر است:

عرض خدا قوت و تشکر از زحماتی که می‌کشید، خصوصاً این طرح نور را که همت کردید. ان شاءالله با قوت همین برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود، احترامات رعایت شود، اینها اصول است، سست نشوید و ان شاءالله محکم ادامه بدهید؛ ما هم دعاگوی شما هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان/ آب‌گرفتگی شدید در این خیابان+ فیلم
  • آیت الله مکارم شیرازی: مردم از گرانی، فوق العاده رنج می‌برند
  • استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم
  • فرمانده نیروهای مسلح اوکراین: وضعیت میدان نبرد بدتر می‌شود
  • اژه‌ای:‌ حجاب مسأله مهم کشور است
  • ارائه ۸۲ تیم مشاوره به خانواده‌های شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان 
  • رئیس قوه قضاییه:‌ حجاب مسأله مهم کشور است
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • آیت الله مکارم شیرازی: در اجرای طرح نور سست نشوید و محکم ادامه بدهید
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز