Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از خبرگزاری فرانسه، ارتش پاکستان اعلام کرد هفت نظامی این کشور روز شنبه در تبادل آتش با شورشیان در شمال غربی این کشور نزدیک مرز افغانستان کشته شدند.
براساس بیانیه ای که توسط ارتش منتشر شد، مهاجمان از سوی دیگر مرز افغانستان نفوذ کرده بودند و یک افسر پاکستانی نیز در بین نظامیان کشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه آمده است که 9 ستیزه جو نیز در این درگیری کشته شدند.
خشونت ها در پاکستان در سال های اخیر در پی یک رشته عملیات نظامی در امتداد مرز شمال غربی با افغانستان کاهش یافته است ولی گروه های شبه نظامی همچنان می توانند حملات مرگبار انجام دهند.
حادثه روز شنبه در منطقه وزیرستان شمالی نزدیک مرز افغانستان روی داد. چندین حمله مرگبار در ماه های اخیر در شمال غربی پاکستان و همچنین در استان بلوچستان در جنوب غربی اين کشور روی داده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: پاکستان ارتش نظامي کشته افغانستان مرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۲۹۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس

رئیس پلیس راه شمال استان فارس گفت: در حادثه واژگونی سواری پژو در این استان سه نفر فوت و یک نفر نیز مجروح و روانه بیمارستان شد.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی سه شنبه در این باره به ایرنا گفت: در پی وقوع یک فقره واژگونی خودرو در محور مواصلاتی "آباده-صفاشهر" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله تیمی از عوامل پلیس‌راه به همراه دیگر نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد خودرو پژو پارس حامل چهار سرنشین از جاده منحرف و واژگون شده است، افزود: در این حادثه سه نفر از سرنشینان فوت و یک تن دیگر نیز مجروح و به بیمارستان انتقال داده شد.

رئیس پلیس راه شمال استان فارس نصریح کرد: کارشناسان علت این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده اعلام کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • درانی: پاکستان بیشتر از هند از ناحیه افغانستان آسیب دیده است
  • روایت رسانه‌های پاکستانی از دستاورد‌های اولین سفر رئیس جمهور به اسلام آباد
  • نماینده ویژه پاکستان درامور افغانستان: ایران و چین شرکای معتمد ما هستند
  • تجارت آزاد با پاکستان در انتظار پاسخ طرف پاکستانی/ واردات گوشت گرم از آفریقا
  • ادامه بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب‌شرقی و جنوب کشور/ افزایش دمای هوا در نوار غربی
  • ادامه بارش‌ها در مرکز، شرق، جنوب شرقی و جنوب کشور / دمای هوا در نوار غربی افزایش می‌یابد
  • کشته شدن نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • تصاویر اختصاصی شبکه پاکستانی از اسکورت زمینی و هوایی رئیسی در لاهور
  • ماجرای رقابت پشت‌پرده ایران و پاکستان در بندر چابهار و گوادر!