Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، محمد نوری پیشکسوت استقلال و عضو سابق کمیته فنی درخصوص روند استقلال اعتقاد دارد این تیم به زودی و با تشکیل کمیته فنی می‌تواند نتایج بهتری را کسب کند. مدافع سابق استقلال در خصوص عملکرد چشمی، اظهارات توفیقی و همچنین پیش‌بینی‌اش از دربی پیش رو صحبت‌های زیر را انجام داد.

*استقلال هم از آسیا حذف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چه صحبتی در این باره دارید؟

به نظر من استقلال در بازی مقابل السد قطر نسبت به بازی رفت عملکرد بهتری داشت اما عدم مدیریت بعضی از بازیکنان در زمین مثل چشمی باعث شد تیم به هم بریزد و آن نتیجه به دست بیاید. بعضی از بازیکنان در زمین سهل انگاری کردند و همین باعث شد استقلال آن روند خوبش در نیمه اول را از دست بدهد. اما فکر می‌کنم شفر توانست بعد ازاین بازی یک ریکاوری خوب برای بازیکنان انجام دهد که آنها برای لیگ و ادامه بازی‌های حساس آماده شوند اما باید قبول کنیم استقلال نتوانسته نسبت به فصل گذشته هواداران را راضی کند.

*بعد از اخراج چشمی از زمین انتقادهای زیادی عملکرد او باعث شده است.
بازیکنی که در سطح جام جهانی بازی کرده و به عنوان یک ملی پوش باید افکارش را هم تغییر دهد. فکر می‌کنم لیگ ایران تنها لیگی است که بازیکنان به داور اعتراض می‌کنند ما باید به آن فرهنگ برسیم که این موضوع را در زمین مدیریت کنیم. بازیکنان ملی ما باید در زمین الگوی جوانان باشند. به نظر من چشمی در بازی‌هایی که در زمین حاضر می‌شود استرس دارد و همین باعث می‌شود که به داوران مدام اعتراض کند. امیدوارم هر چه زودتر باشگاه این مشکل چشمی را حل کند تا بیشتر از این در میادین ضرر نکند.

*به عنوان یک مدافع با سابقه عملکرد خط دفاع استقلال را چطور می‌بینید؟
استقلال در دفاع مشکلاتی دارد و اگر تیم‌های مقابلی که جلوی استقلال ظاهر می‌شوند یک بازیکن سرعتی داشته باشند این تیم دچار مشکل می‌شود. به نظر من دفاع‌ها وظایفشان را به خوبی انجام می‌دهند. آنها باید بیشتر احساس مسوولیت کنند و بدانند در چه تیمی بازی می‌کنند و مردم انتظارات زیادی از آنها دارند.

*اواخر این هفته دربی بزرگ پایتخت برگزار خواهد شد. ارزیابی‌تان از این بازی چیست؟
دربی یک بازی خاص است و دو تیم باید از لحاظ روحی و روانی در این بازی بزرگ آماده شوند. اگر تیمی استرس نداشته باشد و بتواند به فضای ورزشگاه حاکم شود می تواند در این بازی پیروزی را کسب کند.

*برگ برنده استقلال در بازی دربی چه کسی خواهد بود؟
برگ برنده اصلی استقلال هواداران خواهند بود اما اگر بخواهیم از بازیکنی نام ببریم طارق اما می‌تواند برگ برنده استقلال باشد. البته اگر وریا در اوج آمادگی باشد هم می‌تواند گره‌گشای آبی‌پوشان باشد.

*کمیته فنی استقلال هم از سوی سرپرست باشگاه انتخاب شد. ارزیابی‌تان از نفرات چیست؟
کمیته فنی می‌تواند خیلی راهگشا باشد آنها می‌توانند با نظرات خود به سرمربی و تیم کمک کنند. همین شفر را فصل گذشته کمیته فنی به استقلال آورد که ثمره آن هم آن نتایج درخشان بود. اگر امسال هم از کمیته فنی استفاده بهینه شود استقلال می تواند به روزهای اوج بازگردد.

*توفیقی معاون سابق استقلال در اظهارنظری اعلام کرده فوتبالی‌ها ارزش پاسخ دادن ندارند.
به نظر من توفیقی با این حرف‌ها به خودش بی‌احترامی کرده است ایشان یادش نرود همین فوتبالی‌ها او را بزرگ کردند. هواداران استقلال در این مدت کارنامه او را در استقلال دیده‌اند و بهتر است او بیشتر از این صحبت نکند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال محمد نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۷۳۴۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواد نکونام: با مالک جدید باشگاه به آینده امیدواریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال در آستانه دیدار حساس تیمش مقابل تراکتور به تمجید از مالک جدید این باشگاه پرداخت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، جواد نکونام درباره دیدار فردا (چهارشنبه) تیم فوتبال استقلال با تراکتور تبریز در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: این دیدار اهمیت زیادی برای ما دارد و نیازی به توضیح اضافه نیست. تراکتور از تیم‌های قدرتمند و خوب فصل جاری لیگ برتر بوده است و در مقابل، ما هم انگیزه زیادی برای این مسابقه داریم و نهایت تلاش خود را می‌کنیم. این بازی و امتیازهایش برای ما اهمیت زیادی دارد. در تعطیلات، تمرینات منظم و خوبی داشتیم و روی این بازی کار کردیم. با برنامه جلو رفتیم و امیدواریم نتیجه دلخواه خودمان و هواداران را به دست بیاوریم.

عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است

وی د ر مورد واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ خلیج فارس تصریح کرد: واگذاری استقلال اتفاق بزرگی بود و همه این واگذاری را به فال نیک می‌گیریم. جا دارد همین جا از آقای علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، همکاران ایشان و همینطور سردار شهریاری تشکر ویژه کنیم. تنها چند روز بعد از حضور رسمی‌شان در استقلال، قدم مهمی برداشتند و بخشی از طلب بازیکنان را واریز کردند. با حضور آنها به آینده استقلال امیدوار هستیم. به طور قطع همه چیز منظم‌تر خواهد بود و شک نداریم زیرساخت‌ها هم درست می‌شود. استقلال یک سرمایه بزرگ است و خدا را شکر دیدگاه مالکان جدید هم مثبت بوده است و می‌تواند باشگاه را متحول کند. هواداران هم حمایت کنند. به طور قطع اتفاقات خوبی در راه خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: ما به نتایج دیگر تیم‌ها فکر نمی‌کنیم و فقط نگاه‌مان به بازی‌های خودمان است. تمام تمرکزمان را گذاشته‌ایم. ما شش هفته سخت و سرنوشت‌ساز پیش رو داریم. باید بیش از هر زمان دیگری تلاش کنیم و جواب تلاش‌های طول فصل را در این مقطع خواهیم گرفت. بازیکنان هم تمام تمرکز خود را گذاشته‌اند. توکل‌مان به خداست و شک نداریم هواداران حتی نسبت به گذشته بیشتر از ما حمایت خواهند کرد و این موضوع به تیم انرژی می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جواد نکونام: با مالک جدید باشگاه به آینده امیدواریم
  • نکونام: انگیزه فراوانی برای بازی با تراکتور داریم
  • کاپیتان استقلال برابر تراکتور بازی می‌کند
  • حمید مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی
  • مرد شماره ۲ استقلال عصای دست نکونام در تبریز
  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید